זה לא סוד שמשחקים רבים בדור הבא ישתמשו במנוע הבא של Epic. החברה מצטיינת במנועים גמישים ובכלי פיתוח פשוטים יחסית, עד כדי כך שכל חברה המעוניינת לפתח משחק יכולה לסמוך על מנועי Unreal שיציגו מוצר מרשים. מנוע Unreal 4 הוא כזה. ב-E3 השנה זכינו לראות עוד מנוע גרפי מרשים במיוחד מבית היוצר של משחקי Final Fantasy, העונה לשם Luminus.

ההצגה המרשימה (ביותר) של המנוע הגרפי הבא של Square Einx הציגה גרפיקה מפורטת ברמה גבוהה ביותר, עם אפקטים ופיזיקה מרשימים לא פחות. המנוע, שישאר ככל הנראה רק בין כותלי המפתחת, בהחלט מעורר השראה בקרב החולמים ביננו על האפשרויות שבעתיד. Yoshihisa Hashimoto, ראש הצוות הטכני ב-SE, ומפיק הדמו של המנוע, אומר כי המנוע – מרשים ככל שיהיה – לא בלעדי רק לדור הבא.

לדבריו, המנוע מתאים כבר עכשיו ל-PC, ויכול להיות מותאם גם לפלייסטיישן 3 ואפילו לטאבלטים ומכשירים ניידים. במילים אחרות, המנוע מספיק גמיש שניתן יהיה להתאימו לצרכי הפיתוח של הדור הנוכחי. היות והדמו שהוצג ב-E3 השנה רץ על מחשב בעל חומרה שקיימת כבר עכשיו וזמינה לרכישה בכל מקום, מבטיח יושיהיסה כי הצוות מתכוון לעמול עוד ועוד על ההיבטים של AI ופיזיקה, בנוסף לכוח הגרפי המרשים, כדי להציב רף חדש למשחקי הדור הבא.

אם לא ראיתם עדיין את הדמו המרשים, שיטפו את עיניכם על הסרטון הבא. בו בזמן דמיינו את Final Fantasy 7 על המנוע הזה – כן, התקווה שנשוב ונראה את המשחק הזה חיה ובועטת!