Lollipop Chainsaw, המשחק החדש של Suda 51, הוכרז רשמית ממש לא מזמן בטריילר ראשון ומבטיח למדי, בו רואים את ג'ולייט (הדמות הראשית) מנסרת זומבים לצלילי השיר המפורסם Lollipop משנות ה50. למרות הזמן הקצר שעבר, החליטה חברת Warner Bros להראות דמו קצר מתוכו לנציגי התקשורת אשר נכחו בכנס Gamescom 2011, ואנחנו היינו בין ברי המזל הללו.

לפני שהדמו התחיל, הוקרנה עבורנו הודעה קצרה מטעם Suda, שלצערו לא יכל להגיע לגרמניה בעצמו, ושלח את סקוט וור (Scott Warr), מפיק בחברת Warner Bros, לעשות זאת במקומו. בנוסף סקוט גילה לנו כי Akira Yamaoka, מתהילת Silent Hill, חזר לשתף פעולה עם Suda וילחין את פס-הקול של המשחק, אך לא נשמע ממנו בדמו הקצר שנראה (חבל).

כבר מתחילת הדמו ניתן לראות את הסגנון הייחודי של Suda בפעולה: האקשן מהיר ותזזיתי מאד, זומבים מתפוצצים בענן של כוכבים ודם, וכמובן שהומור שחור ורמיזות מיניות ממלאות כל סצנה וסצנה. הסיפור שעומד מאחורי המשחק הוא אמנם קצת מוזר, אבל עדיין עוקב אחרי קווי העלילה המקובלים בעולם משחקי הווידיאו. ג'ולייט סטארלינג, מעודדת בלונדינית העוטה תלבושת מינימליסטית, חייבת להגן על בית ספרה, סאן רומרו, מפני פלישה מסתורית של זומבים, בעזרת מסור חשמלי ורוד וראש כרות ומדבר בשם ניק. לאן הסיפור יקח אותנו קצת קשה לדעת, משום שהדמו שראינו התמקד אך ורק באקשן ובניסור זומבים לחתיכות מדממות (לא שאנחנו מתלוננים).

לג'ולייט יש כמה סוגים של התקפות: ההתקפה הבסיסית ביותר היא הכאת הזומבים בעזרת הפומפונים שלה (היא מעודדת אחרי הכל). ההתקפה הזו לא פוגעת בזומבים, אך מאפשר לג'ולייט ללכד אותם לקבוצות שיקלו עליה במלאכת הניסור. המסור החשמלי המרשים שלה משמש כהתקפה הקטלנית של ג'ולייט. ככל שיותר זומבים נפגעים באבחה אחת של המסור, כך התגמול גבוה יותר, ומד הכוכבים של ג'ולייט מתמלא מהר יותר. אותו מד כוכבים מאפשר למעודדת שלנו לבצע מהלכים מיוחדים, כמו הריגות מיידיות ומחרידות של זומבים או פשוט לגרום נזק גבוה יותר לזומבים עמידים במיוחד.

דוגמא אחת ל"סופר-זומבי" כזה הגיעה במהרה בדמותו של אדון פיטצגיבון (Fitzgibbon)- מורה לשעבר וזומבי עצבני בהווה. סקוט סיפר לנו שכל זומבי בעל שם (מגוחך ככל שיהיה) יהווה מעין בוס קטן שידרוש קצת יותר טקטיקה מצד השחקן בכדי להביס אותו. במקרה הזה פיטצגיבון הרים שולחן שהגן עליו מכל התקפה ישירה, וג'ולייט נאלצה לקפץ מעליו ולהתקיפו מאחור.

מידי פעם במהלך הדמו נתקלנו בתלמיד תיכון חי ונושם, הזקוק להגנה מפני עדר הזומבים המדדה ברחבי בית הספר. הראשון מביניהם לא היה בר מזל במיוחד, ומצא את מותו בידיו של זומבי אקראי, מה שהפך את התלמיד לזומבי חזק ומרושע במיוחד, שמיהר להוציא את תסכולו וזעמו על גו'לייט. השני שמצאנו זכה להיאחז בחייו לעוד מספר שעות, ועל כך ג'ולייט תוגמלה בניקוד ובמטבעות (מטרתם איננה ברורה עדיין).

לבסוף זכינו לצפות בסקוט מנהל קרב בוס מטורף נגד זומבי פאנקיסט העונה לשם זד (Zed). הזומבי הזה היה שונה מהאחרים בכך ששמר את זהותו (הלא נעימה במיוחד) האנושית, וקיבל כוחות מוזרים והרסניים מסיבה לא ידועה. "אני אוהב את הריח של מעודדות מתות על הבוקר" הקניט זד את הגיבורה שלנו, ומיהר לתקוף אותה עם מעמד מיקרופון ואלימות מילולית. הקרב עצמו כלל שלושה שלבים: הראשון היה פשוט מאד, ודרש מג'ולייט לנהל קרב פנים אל פנים מול זד. לאחר כמה התקפות הופיע על המסך סימן שהגיע הזמן לחסל את זד, ובעזרת כמה אירועי זמן מהירים (Quick Time Events), ג'ולייט חתכה את ראשו של זד לשניים, עובדה שלא האטה אותו אפילו בקצת.

החלק השני כלל ניסור מספר מגברים שהופיעו בזירת הקרב, תוך כדי התחמקות מהקללות העסיסיות אותן הטיח זד לעבר הגיבורה. לאחר שהמגבר האחרון נפל, הגיע השלב השלישי והקשה מכולם. זד הפך מהיר הרבה יותר, והתחיל לירות לעבר ג'ולייט מעין מסורי אנרגיה שבקעו מתספורת המוהאק האדומה שלו. לאחר עוד מספר מכות מהמסור החשמלי וזד צנח במרכז הבמה, שם, לאחר עוד כמה לחיצות מהירות מצד סקוט, בותר לחתיכות ע"י המסור של ג'ולייט. בסיום הקרב הארוך שלפה ג'ולייט סוכריה על מקל, המשמשות גם כמד החיים שלה במשחק, מלמלה לעצמה "הוא כל כך emo", וסיימה את הדמו.

Lollipop Chainsaw בהחלט נראה כמו משחק ששווה לעקוב אחריו ולראות האם הוא מתפתח מעבר למשחק מכות בגוף שלישי טיפוסי (עד כמה שמשחק של Suda 51 יכול להיות טיפוסי). אלה שמעוניינים לשים את ידיהם על ג'ולייט ולנסר זומבים מכף רגל ועד ראש, יאלצו לחכות לשנת 2012, אז המשחק ייצא על ה-XBOX 360 ועל ה-PS3.