David Jaffe, הבחור המכובד שעומד בראש הסטודיו Eat Sleep Play, כתב בבלוג של Playstation כי הוא מצטער להודיע שהאיתחול של Twisted Metal, משחק המכוניות הקטלני ביותר בכל הזמנים, לא יחצה את כן הזינוק ב4 לאוקטובר כפי שהובטח, אלא ישאר במוסך לטיפולים נוספים עד שנת 2012 (הידד למטפורות מירוצים). דויד כמובן התנצל בפני המעריצים המושבעים, וטען כי דרוש לסטודיו זמן נוסף "להבריק את התינוק המופרע" שלהם (איכס).

דויד ממשיך וכותב כי למעריצים מגיע את המשחק הכי טוב שהוא וחבריו לסטודיו יכולים לפתח, ובעוד שהגרסה הנוכחית של המשחק "לעולם לא תחשב כמשחק רע", הוא מצטט משפט חוכמה של Shigeru Miyamoto: "משחק מתאחר רק מתאחר עד שמוציאים אותו. משחק רע נשאר רע עד לסוף כל הזמנים". מילים כדורבנות.

החדשות הטובות הן שדמו של המשחק יהיה זמין לכל מי שיגיע לכנס Gamescom, שמתרחש בגרמניה בתאריכים 17-21 לאוגוסט. מדוע אלה חדשות טובות אתם שואלים? ובכן, מכיוון שצוות מאורגן ומיומן של כתבי GamersPack (ביניהם עבדכם הנאמן) יוצאים לשטח בכדי לסקר, לצלם ולהביא לכם את החדשות הכי חמות מכנס המשחקים האירופאי הגדול ביותר בעולם – והכל בעברית! כך שתוכלו לצפות לחדשות נוספות על Twisted Metal הישר מפי הסוס הגרמני.