Beachhead Studios, הסטודיו האחרון שהוקם ע"י חברת Activision לצורך הרחבת הזיכיון המרכזי שלה, Call of Duty, עובד בימים אלה על שירות אינטרנטי חדש בשם "Call of Duty: Elite". לא מדובר במשחק Facebook או אפליקציה למכשיר הסלולרי, אלא במעין רשת חברתית בפני עצמה המספקת ניתוח מעמיק של ביצועי השחקן, טיפים, מפות חדשות ותחרויות.

CoD: Elite תתמוך בכל משחקי Call of Duty העתידיים החל מהמשחק Black Ops, ותציע הן מנוי פרימיום בתשלום והן מנוי רגיל בחינם. ההבדל המרכזי בין בין שני סוגי המנויים הוא בתוכן הנוסף למשחק, או בעברית: DLC. מנויי פרימיום יקבלו חבילות מפות חדשות בחינם (או יותר נכון, כחלק מהתשלום על המנוי) בעוד שמנויים רגילים יאלצו לרכוש אותן, כפי שעשו עד היום (ישנן הטבות נוספות למשלמים, אך הן לא פורטו עדיין). Activision הבטיחה כי כל התכנים יהיו זמינים לשני סוגיי המנויים, ושאף אחד לא יאלץ לשלם כסף טוב בשביל לשחק CoD באינטרנט.

הגישה לרשת החברתית הנ"ל תעשה או דרך המשחקים, או דרך אתר אינטרנט נפרד ואפלקציה סלולרית (אז כנראה שכן מדובר באחת למרות הכל), והיא מתוארת כאוסף אדיר, ומסודר, של מידע; בדף של השחקן ניתן לראות את כל הפרטים הכי קטנים על היסטורית המשחק האחרונה שלו: כמות הXP שלו, תיאור מפורט של הקרבות האחרונים בהם השתתף, מפה המראה "נקודות חמות", כלומר איזורים בהן הרבה למות או להרוג שחקנים אחרים, ואפילו מחשבון המשחב כמה זמן יקח לו לעלות רמה על בסיס מידע זה.

האספקט החברתי של Elite ממומש במגוון צורות שונות, החל מהאפשרות להקים קבוצות המבוססות על תחומי עניין משותפים או האופן בו אתם אוכלים את הקרמבו, ועד לשיתוף סרטוני גיימפליי ומעקב אחרי משתמשים שונים והשווה בין נתוניהם. ישנן, כפי שכבר הוזכר, תחרויות הנעות בין דברים פשוטים כמו "מי הרג הכי הרבה שחקנים השבוע" ועד תחרות צילומי מסך (Screenshots). כמובן שמנויי פרימיום יהנו מיותר אפשרויות ומפיקוח רב יותר על מי מצטרף לשורותיהם, כך שרק מי שבאמת מעוניין לשחק עם הטובים ביותר יוכל לעשות זאת.

Activision מקווים כי CoD: Elite תשנה את האופן בו אנשים משחקים Call of Duty באינטרנט, ותיצור קהילה מגובשת יותר ומחוייבת יותר לסדרת המשחקים. הרשת תפתח למשתמשי בטא כבר בקיץ הקרוב, ולשאר מאוחר יותר השנה, כנראה לפני תאריך השיחרור של Modern Warfare 3

לפרטים נוספים על Elite ועל ההטבות המדוייקות אותן יקבלו מנויי הפרימיום, חכו להכרזה הרשמית בE3.

http://youtu.be/7VTt3fHNqGM