זוכרים את הקוד שהגיע עם עותקים חדשים של Bad Company 2? נו, הקוד הזה שנותן לכל מי שקנה את המשחק יד ראשונה חבילות מפות (שכבר היו על הדיסק)? אותן מפות שעלו כסף לאנשים שקנו את המשחק יד שניה? זה משהו ש-EA התחילה לעשות עם חלק מהמשחקים שלה כדי להאבק במכירות של משחקים משומשים.

ובכן, לסוני יש את אותו רעיון עם משחק המלחמה הטקטי החדש שלה – Socom Special Forces. בבלוג האמריקאי הרשמי של ה-PS3 נאמר כי מי שירכוש את המשחק חדש חדש מהחנות יקבל קוד שייתן לרוכש המאושר כמה וכמה זכויות נחמדות, או – Socom Pro. מקום שמור על השרתים, גישה למפות בלעדיות, טבלת ניקוד ועוד המון הבטחות. המתנה הראשונה תגיע מיד עם צאת המשחק בצורת מצבי משחק מיוחדים היישר מהבטא, ושני נשקים נחשקים (M16 ו-AK47). נשמע מעולה. מי שירכוש את המשחק בצורה אחרת, יוכל לרכוש את השדרוג תמורת 20$ החל מה-26 לאפריל בחנות ה-PSN.

רק יש בעיה. העותקים הראשונים שנחתו בארץ (שבוע לפני צאת המשחק!) לא כוללים את הקוד הנכסף, מה שמעלה את השאלה – מה עם אירופה (וישראל)? בפורומים הרשמיים נאמר כי תהיה הכרזה דומה גם בבלוג האירופאי בעתיד (אנחנו בהחלט מקווים. אף אחד לא אוהב כשמקפחים אותו, סוני). נשוב לעדכן אתכם בהמשך.