חדשות טובות לכל חובבי משחקי המדע בדיוני מבינכם, מעכשיו ניתן להוריד את המשחק Star Trek Online מהאתר הרשמי של החברה ולשחק אותו בחינם. כמו כן אין צורך להשיג עותק פיזי של המשחק כמו בעבר אלה פשוט להוריד את כל המשחק מהאתר העצמו, להרשם ולשחק.

לדברי ג'ק אמרט (Jack Emmert) המנכל של Cryptic Studios "אני לא יכל להיות יותר מאושר. העדכון והמעבר למודל של משחקי אונליין בחינם מסירה את המחסומים שמנעו מהמעריצים של הסידרה לנסות את המשחק. עכשיו כל אחד יכל להוריד את המשחק ללא עלות."
אנחנו כבר לא יכולים לחכות ולראות איך זה להיות קפטן קירק (או פיקארד) במודל החדש. כמו כן יש עוד כמה דברים שהשחקנים יכולים לצפות להם:

  • פרקים שבועיים – כל שבוע המשחק ייצר פרק חדש שאתם תשחקו בו עם עלילה חדשה. פרקים אלה יעמידו את היכולות שלכם כקפטן של הצוות שלכם מול המצבים שיזרקו אליכם.
  • כל האופציות בחינם – צאו למסע בגלאקסיה, תגיעו לכוכבים חדשים, תכירו תרבויות חדשות ותתקדמו במעלה הדרגות על הדרגה האחרונה וכל זה ללא עלות נוספת או צורך להשקיע כסף בתוספות כאלה ואחרות.
  • העולם של מסע בין כוכבים – כל המקומות המוכרים מהסידרה נמצאים בתוך המשחק כמו Deep Space Nine ו- Academy Fleet
  • פרקים יחודיים – תוכלו ליצור לעצמכם את הסדר של הסיפור שלכם ואיך שאתם רוצים לגשת אליו. כדי לעשות זאת אתם תבחרו משימות בסדר שתחליטו מראש וכך העלילה שלכם תתעצב בהתאם לבחירות שלכם. לאחר מכן תוכלו לשתם את שאר קהילת השחקנים של המשחק בחוויות שלכם.

אז אתם מוכנים למסע בין כוכבים? הורידו עכשיו בחינם מאתר הרשמי

http://youtu.be/YKoykRmvhyE