עם כל תרבות ההייפ של היום, כשמודיעים על משחק כמה שנים מראש ולאט לאט נותנים עוד מידע עליו, לפעמים נחמד כאשר יש משחק שפשוט מופיע מוכן מהתנור בלי הרבה המולה. לפעמים קל לפספס השקות של משחקים כמו The Stretchers, במיוחד כאשר מדובר במשחק קטן בין השקות גדולות של משחקים בעלי עשרות שעות משחקיות שיוצאים עכשיו כמו למשל משחקי פוקימון החדשים.

המשחק The Stretchers הוא משחק חמוד שלמרבה ההפתעה הגיע דווקא מבית היוצר של משחק האימה (שגם קצת חמוד) Little Nightmares, ומופץ ישירות על ידי Nintendo. תוכלו לראות את טריילר ההשקה שלו כאן למטה:

אחד הדברים שמאוד מעניינים במשחק החדש, The Stretchers, שבשקט בשקט הוכרז ופורסם לפני כמה ימים, הוא העובדה שהוא מופץ בידי Nintendo עצמם. במשחק שני שחקנים שולטים על שני פרמדיקים שמטרתם לעזור לפנות אנשים (וחיות) שהותקפו על ידי נבל על.

כל שלב במשחק הוא פאזל שבו צריך להעזר בסביבה כדי להביא כל אדם שהותקף לאמבולנס (או להביא את האמבולנס לאדם תוך נהיגה פרועה דרך רחובות העיר). המשחק לא שם יותר מדי הגבלות, והשחקנים יכולים לנסות בחופשיות דרכים שונות כדי לפתור את הבעיות, כאשר עבודת צוות היא המפתח לפיתרון הבעיות. בכל שלב ב-The Stretchers מחכים לכם חפצים למצוא ומטרות בונוס להשיג. אלה נותנים לשחקנים תחפושות וריהוט בשביל הבסיס האישי, ולכן יש טעם לחקור כל אזור ולחזור על משימות.

על פי הטריילר, נראה שיש הרבה גיוון במשחקיות של The Stretchers: במשחק יש קטעים שבהם תשתמשו בחפצים מסביב בשביל להזיז דמויות ממקום למקום, או תדרשו להזיז חפצים כמו פצצות או מסורים בשביל לפתוח אזורים בשלב, ואפילו מקומות שבהם תצטרכו להזיז את הדמויות בזהירות ולהימנע ממפגעים סביבתיים כמו סילוני מים. אני גם לא אתפלא אם קיים קרב בוס נגד נבל העל שאחראי לכל הבלגן.

סך הכל המשחק נראה כמו דרך נחמדה להעביר כמה שעות לאנשים מכל הגילאים, עם גרפיקה חמודה ונקייה ומשחקיות מאוד פשוטה שתלויה בעבודה ביחד, דבר שתמיד יכול לייצר מצבים מצחיקים (בהתאם לכמות האלכוהול שמעורבת). The Stretchers זמין עכשיו על ה-Nintendo Switch.

תוכלו לרכוש אותו דרך Humble Bundle, אך שימו לב שהדבר ידרוש מכם התעסקות ב-VPN וכו'.