במהלך הטורניר העולמי של Dragon Ball FighterZ בסוף השבוע האחרון, המפיצה של משחקי דרגון בול, Bandai Namco שיחררה טריילר חדש למשחק ה-RPG המצופה.

לאחר הרבה שמועות הגיע אלינו הטריילר המלא של המשחק, שיקרא בינתיים בשם הגנרי Dragon Ball Project Z, ועליו דיווחנו עוד לפני הגמר. נקווה שעד שהמשחק יצא במלואו, מפתחי המשחק יחשבו על שם יותר קליט. בינתיים כל מה שנותר לנו לעשות זה לצלול לתוך הטריילר המדובר ולנסות להוציא פרטים חדשים ומעניינים.

בתחילת הטריילר אנו רואים את משחקי דרגון בול שיצאו בשנים האחרונות: Dragon Ball Xenoverse 2
בשנת 2016, ו-Dragon Ball FighterZ שיצא בשנה שעברה. אלו משחקים שהתמקדו יותר בלחימה מאשר בסיפור ולכן מעניין לראות אותם לצד המשחק החדש של החברה שיתמקד יותר בסיפור ראשי, אך יכלול גם קרבות שמאפיינים את הכותר הזה כל כך.  

כפי שהשם מרמז, המשחק יתמקד בעולם המובסס על סדרת האנימה משנות ה-90 ויציג דמויות כמו: גוקו, גוהן הצעיר, ווגי'טה, פיקולו ועוד רבים. כמו גם אויבים מוכרים של גוקו כמו סל ופריזה שאיתם הוא נלחם כמה פעמים במהלך הסדרה. שינוי המשמעותי שאנו רואים בטריילר הוא התמקדות בכותר אחד של דרגון בול.

בעוד המשחקים הקודמים בסדרה הוסיפו דמויות מהכותר האחרון, Dragon Ball Super שיצא בשנת 2015, במשחק החדש הדגש יהיה רק על דמויות מ-Dragon Ball Z. ביחד עם מוזיקת הפתיחה האייקונית של דרגון בול Z, נראה שילדי שנות התשעים וכל מי שצפה בסדרה הולכים לקבל מנת נוסטלגיה גדולה, בתוך משחק חדש שימשיך את סיפורו של גוקו.

Dragon Ball Project Z

לפי הטריילר, הסיפור יעסוק בשני דברים מרכזיים. הראשון הוא החיפוש התמידי של גוקו אחר הקרב האולטימטיבי. כבר בתחילת הטריילר רואים אותו נלחם נגד פיקולו, ולאחר מכן נגד נאפה. בהמשך הוידאו, כאשר ווגי'טה ופיקולו לא מצליחים להביס את פריזה, מרומז שגוקו כן מצליח לנצח אותו. ניתן גם לראות את גוקו מתאמן אצל המלך קאיו בעולם המתים, כפי שהתרחש בסדרה. אלו מצביעים על כך שהמשחק יהיה נאמן למקור, ואולי אפילו ישחזר כמה רגעים משמעותיים שהתרחשו בסדרה.

ההיבט השני הוא סיפור על "כדורי הדרגון בול המסתוריים", כפי שאומר הטריילר. אך אם זאת לא רואים את הלוחמים מחפשים את כדורי הדרגון בול, כך שלא ניתן לדעת מה תהיה חשיבותם במשחק. ייתכן שאלה יעזרו לגוקו להילחם נגד אויבים שונים, אך זוהי רק השערה בשלב זה. למרות זאת, בסוף הטריילר אנו רואים את שנרון ושבעת כדורי הדרגון בול, מה שמרמז שהם ישחקו תפקיד מסוים משחק.

Dragon Ball Project Z

במהלך הוידאו אנחנו רואים את גוקו עובר ליד כמה מקומות אייקוניים בסדרה, כמו Kame House ו-Capsule Corp. ישנן לא מעט זירות לחימה, מה שמצביע על כך המשחק יהיה עולם פתוח ויציג מקומות רבים שאותם נוכל לחקור במהלכו.

זה כל מה שידוע לנו מהטריילר החדש של Dragon Ball Project Z, לפחות לכרגע. עדיין אין למשחק תאריך יציאה רשמי, אך ידוע שהוא ייצא במהלך 2019 ויהיה זמין ל-PlayStation 4, Xbox One ו-PC.

Dragon Ball Project Z