חברת Bandai Namco צייצה שני טיזרים לקראת אירוע הגמר העולמי של המשחק Dragon Ball FighterZ שייערך בתאריכים ה-26 וה-27 לינואר, שם נקבל את כל המידע, ולא רק טיזרים.

ג'ירן או יוקו?

נתחיל דווקא מחלקו השני של הציוץ.

על פי חלק זה מספר לנו על הדמות החדשה שתיכנס בתור DLC למשחק Dragon Ball FighterZ. בעוד שה-Season Pass הסתיים עם כניסתו של אנדרואיד 17, נדמה כי דמות נוספת נכנסת למשחק כ-DLC, על פי הציוץ, מדובר בלוחם מיקום 11:

הציוץ הרשמי של Bandai Namco בנוגע ללוחם מיקום 11

כמובן, שהאינטרנט החל בספקלוציות השונות שלו, באיזה לוחם מדובר בדיוק, וההערכות נעו בין יוקו לג'ירן, הלוחם החזק ביותר מקרב ה-Pride Troopers, הרעים הראשיים ב-Dragon Ball Super, בסאגת טורניר ה-Power Arc.

בהמשך, הצטרף הציוץ הבא, שהראה סריקה מהמגזין היפני Shonen Jump. בסריקה ניתן לראות בבירור את גוקו בצורת הסופר-סאייה הכחולה שלו מול ג'ירן, שלצידם מתנוסס לוגו המשחק. כזכור, ג'ירן היווה אתגר אמיתי בקרב עבור גוקו, ומולו גוקו הפך לראשונה לצורת הסופר-סאייה בעלת השיער הלבן הידועה כ-Ultra Instinct.

סריקת עמוד המגזין שמסגירה בוודאות את ג'ירן כדמות הבאה

כרגע, לא ברור מה התוכניות של Namco Bandai לגבי המשך המשחק, אבל נזכיר כי הוא גרף מחמאות מקיר לקיר עם יציאתו, וזוכה לאהדה רבה בקרב אוהדי משחקי המכות, ואפילו לסצנה תחרותית מפותחת מאוד, ששיאה כאמור בגמר שיתרחש בסוף החודש.

המשחק זמין על כל הפלטפורמות – PC, Xbox One, Playstation 4 וה-Nintendo Switch.

משחק Action-RPG מבוסס Dragon Ball

חלקו הראשון של הציוץ, ביחד עם ציוץ נוסף שרץ ברשת, והציג לוגו ברור שאינו משתמע לשתי פנים, מדבר על משחק נוסף שיתרחש ביקום של Dragon Ball, בדגש על האירועים של Dragon Ball Z האהובה.

אם חשבתם שהמידע על ג'ירן והגעתו ל-FighterZ ניתן בקמצנות, כאן הדבר בולט עוד יותר. הדבר היחידי ש-Namco Bandai טרחה לציין הוא שהמשחק החדש ייתן לשחקנים חוויה מושלמת בעולם של Dragon Ball Z באופן שלא חווינו מעולם.

בנוסף לכך, עלה ציוץ נוסף שמראה לכאורה את המודלים התלת-מימדיים מהמשחק, אבל אנחנו בחנו אותו שוב ושוב, וכל מה שראינו זה איור מוצלח במיוחד של גוקו וגוהן. תוכלו לשפוט בעצמכם:

מודל תלת מימדי מוצלח במיוחד, או איור?

בהתחשב בסגנון הויזואלי של Dragon Ball FighterZ, ייתכן שאחר מדובר במודל תלת-מימדי מאוייר, אבל ניתן רק להמתין ולחכות לאירוע החשיפה הרשמי.