המשחק האחרון של סדרת הסרטים Star Wars שהוציאה חברת EA זכה לביקורות מעורבות, גם מאיתנו. אחת הסיבות לכך היא בגלל שימוש רב ב-Microtransaction, שמאז כבר תוקנו, אבל לא לפני שהם עוררו סערה אינטרנטית שפגעה במכירות המשחק.

לכן, לא הופתענו לשמוע שחברת EA תכננו להוציא לאור עוד משחקים חדשים המבוססים על סדרת הסרטים המצליחה. אך כפי שנודע לנו לפני כמה ימים, הוחלט להפסיק את יצירת המשחק המכונה בשם הקוד "Orca", לצערם של מיליוני מעריצים ברחבי העולם.

Star Wars Battlefront 2

אז מה EA תכננו למשחק החדש? בניגוד למשחקים הקודמים, שהתמקדו בחוויית מולטיפיילר במספר כוכבים ספציפיים מהסרטים השונים, המשחק הזה היה אמור להיות משחק עולם פתוח שבו השחקנים נכנסים לנעליהם של נבלים או ציידי ראשים, שעוברים בין כוכבים שונים מתוך הסרטים, וכמו כן מגיעים לכוכבים חדשים שמפתחי המשחק יצרו.

בנוסף לכך, במשחק הזה היה אמור להיות גם סיפור ראשי מושקע שמפתח את עולם מלחמת הכוכבים, בניגוד למשחק הקודם, שבו הסיפור לא היה משמעותי או מעניין מספיק ושימש בעיקר להכיר את הדמויות השונות שניתן לשחק איתן.

גם האנשים שעבדו על המשחק מעניינים מאוד ומראים כמה השקעה הייתה במשחק. המפתחים של המשחק היו EA Vancouver ובראש הצוות הייתה אמורה להיות Amy Hennig, התסריטאית של משחקי Uncharted ו-Jack and Dexter המצוינים. אלו היו יכולים להפוך את המשחק לחוויית Star Wars שכל מעריץ היה מעריך ואוהב.

Star Wars 1313

EA לא פרסמו סיבה רשמית להחלטה, אך אתרים שונים מדווחים שאחת הסיבות לביטול המשחק היא כמות הזמן והמשאבים שלקח לפתח את המשחק השאפתני הזה, אשר על פי דיווחים היה מיועד לצאת במהלך 2021 או מאוחר יותר. בינתיים, EA מסרו: "העבודה הטובה שעושה הצוות שלנו בונקובר ממשיכה ותתפתח לעוד תוכן ומשחקים של מלחמת הכוכבים. אנחנו מחויבים לפתח עוד משחקי מלחמת הכוכבים".

הם ממשיכים ואומרים כי הם "מאוד מתרגשים לקראת יציאת המשחק Star Wars: Jedi Fallen Order", שאמור לצאת בשנה הבאה. "אנו נשתף בנוגע למשחקים הבאים שלנו כאשר הזמן יהיה נכון".

Star Wars Battlefront 2 Jedi Starfighter

בינתיים, כל מה שניתן לעשות זה לשחק את המשחקים השונים של Star Wars או לראות את הסרטים שוב. ופשוט לחכות עד יציאת Star Wars: Jedi Fallen Order, או המשחק הבא שיצא, גם אם זה יהיה בעוד הרבה שנים בגלקסיה רחוקה רחוקה.