זה לא סוד שהמשחק Star Wars Battlefront II עבר השקה קשה. למעשה, הוא גם לא מכר את כמות העותקים ש-EA רצו: המשחק מכר 9 מיליון עותקים עם צפי שימכור 10, וזה לא כולל את המיקרו טרנזקציות שבוטלו ואת הירידה של ערך המניות (שחזרה לעלות וכרגע נמצאת בשיאה, אגב).

ובכן, נראה ש-Dice הולכים להוציא עדכון שבתקווה הולך להרגיע הרבה אנשים – באפריל המיקרו טרנזקציות אמנם הולכות לשוב, אבל הן הולכות להיות קוזמטיות בלבד!

כן כן, עם כל החששות שהמיקרו טרנזקציות ישובו ויהרסו את האיזון במשחק, מסתבר שכנראה שחששנו לשווא ו-EA הבינו מספיק מוקדם שמנגנון שכזה שמשפיע על המשחקיות באופן ישיר כל כך הוא לא רצוי במיוחד במשחק הזה.

בנוסף, ב-21 למרץ יכנס עדכון שמשנה לחלוטין את מערכת ההתקדמות במשחק – כעת צבירת יכולות תהיה לפי עליית רמות של כל קלאס, והקצאה של Skill Points שתקבלו כל פעם שתעלו רמה. כמובן ששחקנים שכבר יש להם שדרוגים מסויימים ישמרו את אלה, אבל הצבירה של יכולות חדשות תהיה לפי המערכת הזו.

סך הכל נשמע כמו חדשות מעולות, גם לאלו מאיתנו שכבר קנו את המשחק, וגם לאלה שחששו לקנות את המשחק מפחד שהמיקרו טרנזקציות יחזרו ויוציאו את המשחק מאיזון. אם אתם עוקבים אחרינו אתם בוודאי יודעים כבר שאני באופן אישי מאוד נהניתי מהמשחק, ואני אכן ממליץ מאוד לנסות אותו, בעיקר אם אתם חובבי Star Wars גדולים כמוני, או אם לא יצא לכם להתנסות עם מנוע Frostbite 3 לפני כן.

לפירוט המלא של מערכת ההתקדמות החדשה והחזרה של מיקרו טרנזקציות, מוזמנים להציץ בפוסט המלא בעמוד של המשחק.