במהלך Future Games Show שבמסגרת Gamescom 2025, אולפן הפיתוח הסיני S-GAME הציג את הפן החדש של Phantom Blade Zero שמנסה להמציא מחדש את הז'אנר הפעולה-תפקידים. במרכז הבמה: הדגמה עמוקה של שיטת קרב קולנועית שנרקמה בהשראת אמנויות הלחימה, לצד הכרזה מרגשת: תאריך ההשקה או חלון ההשקה יחשפו טרם תום 2025.

השליטה של Phantom Blade Zero אינה רק קרב מהיר – אלא חוויה עשירה בעזרת mocap אמיתי של לוחמי קונג פו, שמעניק לכל מהלך תחושה דרמטית ומלאת פואטיקה תנועתית. חסימות, הדיפות, קומבואים — הכל נראה חלק ואמיתי, כמו מתוך אפוס קונג-פו של ממש.
אחד הנושאים המשמעותיים שהודגש ב-Gamescom היה שכדי באמת לחשוף את כל התוכן שיש תצטרכו לחקור, והרבה. המפתחים טענו שבריצה ראשונה סטנדרטית על המשחק השחקנים יפספסו מעל לחצי מהתוכן, שזה ממש מטורף. לצד זה, חקר העולם יהיה יותר מאפשר מאשר במשחקי סולז, כי הם לא רוצים את התחושה הזו של ללכת לאיבוד ולא להבין לאן צריך להגיע, אלא יותר להעביר את הסיפור תוך כדי גיימפליי עצים ולא סלחני.
המשחק מציג מעל ל-30 כלי נשק, כל אחד עם אנימציה וסגנון קרב ייחודי. Soulframe Liang, הבמאי, תיאר את Phantom Blade Zero לא כל Soulslike טיפוסי, אלא חיבור מיוחד בין סגנונות; הוא ציין שהם אכן לקחו השראה ממשחקי סולז, אבל גם מעוניינים לתת במה לסגנון משחק שדומה למשחקי וויצ'ר, למשל. נראה שבאמת נצטרך לשחק בזה כדי להבין למה הוא התכוון, ועם השאפתנות הזו, אני מקווה שהם לא יפלו.

למרות שהמשחק עדיין לא כולל תאריך השקה סופי, Liang הבטיח כי פרטים אלו יוכרזו לפני סוף 2025, כלומר שאנחנו יכולים לצפות או לפחות לקוות להשקה רשמית בתחילת 2026 (אני חושב ששאדו-דרופ לסוף 2025 זה קצת גרידי, אבל הייתי רוצה לראות את זה קורה). המשחק צפוי לצאת למחשב ולפלייסטיישן 5.