בקרים עם יכולת חיזוי מוקדם נשמעים כמו רעיון הלקוח מעולמות המדע הבדיוני; הטכנולוגיה מבוססת על מנגנון לימוד מכונה, שבו הנתונים שנאספים מהמשחקים משמשים את המערכת כדי "לנחש" את פעולות השחקן ולהגיב בהתאם באופן מהיר יותר. הרעיון דומה לגישת "Rollback Netcode" במשחקי לחימה, שבו המערכת חוזה את הקלט ומתקנת אותו במקרה של סטייה מהצפוי. פטנט שפורסם לאחרונה רומז על האפשרות שהטכנולוגיה הזו תיושם ב-Nintendo Switch 2.
הפטנט הוגש על ידי נינטנדו באוגוסט 2024 ופורסם לאחרונה, ב-23 בינואר 2025. מי ששמו לב לפטנט הזה היו Tom's Guide וכן Game Rant, והנגישו את המידע הזה לציבור שלא עסוק כל היום בחיפושי פטנטים. אז מה יש בפטנט בעצם? ובכן, הפטנט מתאר מערכת העוקבת אחר לחיצות כפתורים ותנועות כיווניות במטרה לחזות את רצף הקלט הבא של המשתמש. מטרת המערכת היא "ללמוד" מהקלטים של השחקן במשחקים מסוימים ולהשתמש בנתונים אלו כדי לזרז תהליכים, כמו בחירות תפריט שחוזרות על עצמן.
עם הזמן, המערכת תוכל לזהות הרגלים חוזרים ולחזות את הפעולות הבאות של השחקן, כמו לחיצות כפתורים או תנועות מסוימות, ובכך לזרז תהליכי קלט ולשפר את חוויית המשחק. עם זאת, למרות הפוטנציאל לשדרוג חוויית המשחק, לטכנולוגיה כזו עשויות להיות גם מגבלות או אתגרים, כמו תגובות שגויות במקרים שבהם השחקן מחליט לחרוג מהרגליו הרגילים.
יש לזכור שהכל כרגע ספקולטיבי לגמרי, ואפילו לא בטוח שזה ייושם בדור הזה של נינטנדו, אם בכלל. לא תמיד משתמשים בפטנטים שרושמים, לטוב או לרע. בסוף, גם אם כן וגם אם לא, אני מחכה בקוצר רוח לפרטים שיחשפו לנו על ה-Nintendo Switch 2 באפריל הקרוב.