שבוע לפני תערוכת גיימסקום של שנת 2023 שתערך בשבוע האחרון של אוגוסט בקולון גרמניה, אחת ממותגי הגיימינג החזקים בענף, הלוא הוא ASUS ROG, או בשמו המלא – Republic Of Gamers, שחררו את ההצהרה הקבועה שלהם לקראת הכנס, שבו הם מצהירים שגם השנה נראה מוצרי ROG חדשים לגמרי.

אבל השנה ההצהרה כללה, מלבד סקירת אירועי המותג הצפויים במהלך Gamescom, גם התייחסות לאירוע Giveaway חובק עולם, שפונה גם לאלו שלא יוכלו להשתתף פיזית בכנס בגרמניה. בעוד שלמעשה האירוע החל כבר בתחילת החודש, ניתן לזכור בו בפרסים עד ה-22.8, כך ששווה לכם להשתתף באירוע.

בשביל להשתתף באירוע ושיהיה לכם סיכוי לזכות באחד הפרסים, שהם מוצרי ROG החל ממסכי OLED ועד עכברי גיימינג, עליכם להירשם באתר של ROG לגיימסקום הנוכחי ולבצע כמה שיותר משימות שזמינות לביצוע. המשימות דיי פשוטות וכוללות, בגדול, את הצורך לענות על שאלות שקשורות לאירועים התקשורתיים של המותג ROG במהלך הכנס.

מעבר לכך שכמובן לא שווה לותר על ההזדמנות לזכות במוצרי ROG, אנחנו מחכים לראות אילו מוצרים חדשים אנחנו הולכים לפגוש בתערוכה הקרובה – אירוע ההכרזה של ROG צפוי להיערך ב-22.8 בשעה 5 בערב שעון ישראל (או 4pm ב-CEST).