ה-Philips 27M1N3200ZA/00 הוא מסך גיימינג רחב, מעוצב בטוב טעם ועם ביצועים מרהיבים, שבנוסף לאיכות הטובה שלו, הוא מאפשר לנו להתאים אותו לדרישות שלנו כגיימרים, בהתאם לסגנון המשחק שלנו.

ה-Philips 27M1N3200ZA/00 הוא מסך גיימינג חדש מבית Philips ובהחלט יש להם במה להתגאות. מדובר על מסך 27 אינץ' המגיע עם כבלים, קל להרכבה והוא אפילו ארגונומי ומגיע עם רמקולים מובנים שאפילו הצליחו להפתיע לטובה.

המסך מגיע כאמור בגודל של 27 אינץ', ברזולוציית FHD (או 1080p), ועם קצב ריענון של עד 165Hz כך שהוא מתאים גם לשחקני FPS מהירים. מדובר למעשה בפאנל IPS עם שוליים דקים שמסוגל להתכוונן לכל זווית ארגונומית שנרצה, והרגלית שלו קלילה ואינה תופסת מקום בשולחן. מודה, קצת חשבתי על באטמן כשראיתי את הידיד.

בתוך הקופסה תמצאו גם כבר HDMI וגם כבל DisplayPort, וכמובן כבל חשמלי. מבחינת החיבורים במסך יש כמובן מספר אפשרויות חיבור: שתי כניסות HDMI 2.0, וכמובן גם כניסת DisplayPort 1.2, יציאת אודיו וכמובן, חיבור לכבל החשמל.

המסך מגיע עם שני רמקולים של 5 וואט, הם לא מערכת סאונד קולנועית אבל ללא ספק הרמקולים מספקים חוויה טובה ואיכות שמע לא רעה. במידה מסויימת אני יכולה לומר שהרגשתי כאילו אני בקולנוע, מה שמפתיע בהתחשב בכך שרמקולים מובנים במסכים הם בד"כ לא באיכות טובה, אבל הרמקולים של ה-Philips 27M1N3200ZA/00 מפתיעים לטובה.

שימוש נוח, קל וארגונומי

אין ספק שמדובר כאן על מסך ארגונומי מופלא. מעבר ליכולות הרגילות של כיוון מעלה ומטה, ניתן גם להפוך אותו למסך העומד לאורך במקום לרוחב בלי כל מאמץ, מה שמאוד מועיל אם מסך הגיימינג שלכם הוא גם מסך העבודה שלכם.

העיצוב שלו עדין, מודרני ולא בולט לעין. הפאנל מכסה את המסך בחלקו התחתון בלבד, שאר צדדיו של המסך לא מכוסים כלל וזה נותן תחושה שהמסך גדול יותר מ-27 אינץ', הרגלית שעליה המסך יושב אינה תופסת מקום בשולחן והמסך יושב עליה באלגנטיות.

ה-Philips 27M1N3200ZA/00 מגיע למשקל של 5.30 קילו אחריי שמחברים את הכל, מה שאומר שהוא קל באופן יחסי למסכים אחרים שסיקרתי בעבר. ההרכבה שלו פשוטה ונוחה מה שמקל מאוד על הנלהבים מאיתנו שרק מחכים להפעיל מסך חדש.

בואו נריץ משחקים וסירטונים

כחלק מהביקורת שלי על ה-Philips 27M1N3200ZA/00, ראיתי עליו סרטונים ב-YouTube והרצתי עליו משחקים מסוגים שונים.

הצפייה בסרטונים, סדרות או סרטים בשילוב עם הרמקולים הייתה חוויתית עבורי. התחושה היא של קולנוע אינטימי וקטן, עם איכות וידאו אולטימטיבית ובילתי מתפשרת. כאמור, הרמקולים לא באיכות עילית, אך הם לגמרי מספקים חוייה.

במשחקים שהרצתי עליו, Jedi: Fallen Order האהוב עליי וגם Back 4 Blood שנמצא באקסבוס גיימפאס, קיבלתי חוויה מעולה של משחקיות ואיכות עם 165 הרץ בלי תקלות או קפיצות. המשחקים רצו בצורה חלקה ומיטבית למשחקים מהסוג הזה.

כמובן שכחלק מהבדיקות עליו, ישבתי לצייר עליו בתוכנות גרפיות שונות וביצעתי עבודות משרדיות סטנדרטיות. הגודל שלו שיחק לטובתי כאן מאחר וכל התעסקות שביצעתי עליו, הצבעים של המסך והגודל שלו היו נוחים מאוד לעבודה משרדית או יצירתית, ובמיוחד היכולת לסובב את המסך ב-90 מעלות.

המלצה חמה

Philips עשתה כאן עבודה מדהימה על על המסך, ואין ספק שהוא מיועד לגיימרים שבנינו. כמובן, מי שמחפש רזולוציות גבוהות לא ימצא את המסך הזה כרלוונטי, אבל למי שמחפש FHD, או מסתפק ב-FHD, ה-Philips 27M1N3200ZA/00 הוא בהחלט אופציה מעולה, עם צבעים חיים ורמקולים מובנים שלא איכזבו לרגע.

ה-Philips 27M1N3200ZA/00 הוא בהחלט אחד המסכים מפתיעים שיצא לי לסקר מבחינת הנתונים והסחורה שהוא מספק, ובמחיר שמגיע לסביבות ה-900 ש"ח, הוא בהחלט אופציה רלוונטית לגיימרים שמחפשים מסך FHD בגודל 27 אינץ'.

ה-Philips 27M1N3200ZA/00 סופק ע"י MMD ישראל