חברת Dell טכנולוגיות משיקה מחשב גיימינג חדש לסדרת הגיימינג שלה. מדובר על מחשב עם חומרה חדישה בעולם הניידים בגודל מסך של 15 אינץ' עם מאפיינים ותכונות לקבלת ביצועים טובים וביעילות. זהו מחשב ה-Dell G15.

ה-Dell G15 מגיע, כמו שהשם מרמז, עם מסך בגודל של 15.6 אינץ' ברזולוצית 1080P סטנדרטית וקצב רענון מסך של 120 הרץ. הניידים החדשים מגיעים עם מעבדים של אינטל מדור 12 וכרטיסים גרפיים של Nvidia מסדרת RTX 30 ועם תמיכה בקישוריות WiFi 6. בנוסף Dell מציידת את את הנייד בזיכרון עבודה בנפח של 8-32 ג'יגה בייט מסוג RAM DDR5. החברה גם מציידת את המחשבים באיחסון מסוג SSD עד 2 טרה בייט.

מחשב ה-Dell G15 החדש מגיע עם מערכת שמע תומכת בסאונד של Dolby ומקלדת רחבה עם תאורה אחורית עם צבעים משתנים. המחשבים עצמם מגיעים בצבעים שונים -אפור כהה, אפור פנטום, וירוק צבאי. בתוך הניידים אנחנו מקבלים סוללות 3 או 6 תאים, התומכות בטעינה מהירה. ניתן להפעיל את המחשבים עם מערכת הפעלה Windows 11 או עם Ubuntu שמותקנים מראש.

הניידים החדשים שוקלים כ-2.5 ק"ג ותומכים במצב Game Shift של Dell. בלחיצה על כפתור ה-Game Shift המחשב מפעיל את המאווררים במצב פעולה מתאים לניצול מקסימלי של הרכיבים למניעת התחממויות.

את כל הטוב הזה תוכלו למצוא במחיר ההתחלתי שמתחיל מ-6,000 ש"ח והם מגיעים לעד 8,490 ש"ח עבור המפרט החזק ביותר.