בתקופת הקורונה חווינו לא מעט ירידות, אבל כמו תמיד, האנושות מצליחה להוציא את המיטב כשהיא נלחצת וכשהיא לא באזור הנוחות שלה. במהלך הסגרים טכנאי מחשבים של Dell Technologies לא היו יכולים לבקר בבתים של לקוחות, לפיכך מציאות כזו זימנה חדשנות יוצאת דופן ויצירת כלים, כגון Dell AR Assistant, להתמודדות עם הבעיה החדשה.

Dell Technologies פיתחה אפליקציה חינמית הזמינה ב-Android וגם ב-iOS בה באמצעות מציאות רבודה (AR) ניתן לראות שלב אחר שלב את פירוק והחלפת החלק הנדרש. אפליקציית Dell AR Assistant קלה ללמידה ומנחה משתמשים בהליכי שירות ותיקון עבור יותר מ-100 מחשבים ושרתים של Dell בשבע שפות שונות.

במציאות החדשה, Dell Technologies מאפשרת ללקוחותיה לתקן בעצמם חלקים במחשבים ניידים בביתם או במקום העבודה בקלות ובסופו של דבר לקצר את זמן התיקון לבעיות הניתנות לפתרון על ידי המשתמש. כרגע, Dell AR Assistant מתבססת על אבחון נכון בשלב הראשון, ולאחר מכן הזמנת חלקים דרך צוות התמיכה של Dell. בעתיד, חלקים יהפכו זמינים יותר ויצטרפו עוד 20 מערכות מחשוב נוספות אל האפליקציה.

השימוש הזה בטכנולוגיית AR משנה את כללי המשחק בתחום ה-IT וזו סנונית ראשונה לעתיד מאוד מעניין שיגלוש לתחומים נוספים ולא רק ל-Pokémon Go.