חברת הענק Dell Technologies (או פשוט DELL) חשפה שני מסכים חדשים, שמטרתם לענות על צרכיהם של גיימרים חובבים, יוצרי תוכן ויצרני משחקים עצמאיים. שני המסכים מסדרת G יהיו בגודל 32 אינץ', מהירי תגובה (1ms), וכמובן מותאמים לכל הקונסולות החדשות

שני המסכים יהיו בעלי עיצוב זהה מבחינה חיצונית, עם מוט הגבהה ובסיס קצת גדול ומסוגנן, שנראה שלא יתפוס הרבה מקום על השולחן, בטוח שלא כמו המסך 32 אינץ' שעומד עליו. החיבורים יחסית נגישים, מה שיכול לחסוך בלגאן על שולחן העבודה (והמשחקים).

ה-G3223Q, מסך 4K לגיימינג

כמו שמרמז שמו, המסך הזה מגיע ברזולוציית 4K (או UHD) עם פאנל IPS ועם חיבור HDMI 2.1 שמאפשר קצב רענון גבוה גם ברזולוציית 4K על מחשבי PC (ספציפית 144Hz) ובקונסולות המשחק החדשות ביותר ("רק" 120Hz). המסך כמובן מגיע עם תמיכה בטכנולוגיית Sync למשחק חלק ללא קטיעות עם ה-AMD FreeSync Premium Pro.

בנוסף, ה-G3223Q מגיע עם עומק צבעים של 1.07 מיליארד צבעים ו- 95% מתקן DCI-P3. בצד ה-HDR המסך מגיע עם הסמכת HDR 600 מבית VESA.

ה-G3223D, מסך 2K עם חיבור USB Type C

בניגוד ל-G3223Q, המסך הזה מגיע עם רזולוציית 2K (או QHD), אבל כן שומר על קצבי רענון של 165Hz במחשבי PC, ו-120Hz בקונסולות. בנוסף על השוני ברזולוציה, השוני העיקרי במסך הזה הוא חיבור USB-C.

בדומה למסך הראשון, גם ה-G3223D מגיע עם פאנל IPS וטכנולוגיית AMD FreeSync Premium Pro technology (אבל גם עם תמיכה ב-NVIDIA G-Sync). גם המסך הזה מגיע עם עומק צבעים של 1.07 מיליארד צבעים ו- 95% מתקן DCI-P3. בצד ה-HDR המסך מגיע עם הסמכת HDR 600 מבית VESA.

מחירם של המסכים בישראל עוד לא נקבע, והם ינחתו בחנויות בישראל באזור אפריל, ובהתאם להיכרות שלנו עם סדרות המסכים של DELL, אנחנו בהחלט יכולים לומר שאלו מסכים ששווה לעקוב אחריהם.