ה-Jabra Elite 7 Active רוצות להיות האוזניות שיהיו איתכם בכל סיטואציה, בין אם זה בעבודה, בפנאי או בפעילות הגופנית שלכם. איכות שיחה טובה, חיי סוללה ארוכים ונשארות באוזניים בכל מצב.


חברת Jabra הוציאה לפני מספר שנים את ה-Elite Active 65t, ואחריהם את ה-Elite Active 75t המעולות ועכשיו תורן של ה-Elite 7 Active להראות לנו מה הן יודעות. אז לאחר מספר שבועות שלי איתן בעבודה, במשחקים, במוזיקה ובריצות והליכות, אני יכול לומר שאני מופתע לטובה מהיכולת שלהן לבודד את רעשי הסביבה מאיכות הסאונד הגבוהה שלהן, וכמובן מהטכנולוגיה החדשה בעזרתה הן נתפסות באוזניים בצורה יותר טובה.

Jabra Elite 7 Active Case

מוכנות לקרב

ה-Jabra Elite 7 Active הן אוזניות יחסית קטנות שמגיעות במגוון צבעים: שחור, מנטה וכחול נייבי. האוזניות מגיעות בתוך קופסה הכוללת את האוזניות יחד עם מארז הטעינה שלהן, שלושה גדלים של "פקקים" מסיליקון וכבל טעינה USB-C קצר להטענה של מארז הטעינה.

ה-"פקקים" מעוצבים במה שג'ברה קוראים לו "ShakeGrip" (אחיזת תפיסה), הם עשויים מסילקון אשר אמור לעזור להחזיק אותם טוב יותר באוזניים שלכם ולשמור על פרופיל נמוך. הם מגיעים בשלושה גדלים: הבינוני שכבר מורכב על האוזניות עצמן ועוד שני גדלים, קטן וגדול, בכדי לוודא שהאוזניות יתאימו לגודל האוזן שלכם באופן מושלם.

מהחוויה האישית שלי, הן אכן נשארות באוזניים בצורה יותר טובה מהרבה אוזניות ספורט אחרות בשוק. עיקר הספורט שביצעתי איתן היה ריצה, ולמרות שמדי פעם הייתי צריך לחזק מעט את האחיזה שלהן באוזניים, רוב הזמן הן ישבו שם טוב מאוד.

Jabra Elite 7 Active Charging Case

מארז הטעינה עצמו יחסית קטן בגודלו, והוא נסגר על ידי מגנט, מה שמאפשר פתיחה וסגירה בקלות. המארז מכיל את האוזניות עצמן ומחזיק אותן בתוכו גם כן בעזרת שני מגנטים כך שגם אם תשכחו את מארז האוזניות פתוח, האוזניות לא יפלו בקלות.

בחלקו הקדמי של מארז הטעינה ישנו חיבור לכבל ה-USB-C להטענת המארז, ונורת LED קטנה אשר מראה את הסטטוס של הבטריה שלו. המארז תומך בטכנולוגיית QI לטעינה אלחוטית, אז אם יש לכם משטח הטענה אלחוטי אתם יכולים פשוט להניח את מארז הטעינה עליו והוא יתחיל להיטען.

Jabra Elite 7 Active Charging Case Front

עמידות ופשוטות לתפעול

מבחינת עמידות במים ואבק, האוזניות מגיעות עם דירוג של IP57. רוב האוזניות מגיעות בדירוג של IPX4, כשה-X מסמן שלא נבדק עמידות לאבק וה-4 מסמל שהאוזניה עמידה בשפריצים קטנים של מים וזיעה. אך במקרה של ה-Elite 7 Active הן עמידות למים לחלוטין ותוכלו לשים אותן במים עד לעומק של מטר ולמשך 30 דקות.

למרות שהבלוטות' של האוזניות לא יעבוד מתחת למים, אתם לא תצטרכו לדאוג אם אתם עושים ספורט בגשם או מנקים את האוזניות בעזרת ברז המים. קחו בחשבון שדירוג האטימות תקף אך ורק לאוזניות עצמן ולא למארז הטעינה, אז תדאגו ליבש את האוזניות לפני שאתם מחזירים אותן אל המארז.

השליטה באוזניות פשוטה ביותר ולא השתנתה משאר האוזניות של ג'ברה. לחיצה אחת קצרה על האוזניה השמאלית תפעיל את מצב סינון הרעשים האקטיבי ולחיצה נוספת תפעיל את מצב ה-HearThrough שיעזור לכם לשמוע את הסביבה גם כשהאוזניות נמצאות באוזניים שלכם. לחיצה כפולה על האוזניה השמאלית תזמן את העוזרת הקולית ותאפשר לכם להשתמש בה לקיצורי דרך קוליים.

Jabra Elite 7 Active Headphones Front

האוזניה הימנית תעזור לכם לשלוט בשיחות ובווליום של השמע שלכם. לדוגמה, לחיצה כפולה על האוזניה תדלג לכם לשיר הבא ברשימת ההאזנה שלכם ולחיצה משולשת תחזיר לשיר הקודם.

סוללה לריצות ארוכות עם סאונד איכותי

על פי ההצהרות של ג'ברה, ה-Jabra Elite 7 Actvie יכולות להחזיק עד כ-8 שעות שמע רצופות לכל הטענה, אך אורך זה כמובן מושפע מאוד מאופן השימוש שלכם, כשעיקר ההשפעה היא כמה חזק סינון הרעשים שלכם והווליום שבו אתם מאזינים. מארז הטעינה עצמו מכיל בתוכו הטענה של כ-22 שעות נוספות לאוזניות שלכם, מה שיתן לכם 30 שעות בסך הכל של האזנה אם אתם רחוקים מנקודת חשמל.

הרמקולים הפנימיים של האוזניות הם בגודל של 6mm עם טווח תדרים של 20HZ-20KHz. הן מגיעות עם טכנולוגיית בלוטות' 5.2 וכוללים תמיכה בפורמטים של AAC ו-SBC, אך לא AptX או LDAC (פורמטים של סאונד באיכות גבוהה).

Jabra Elite 7 Active Headphones Charging

האפליקציה שמתלווה לאוזניות,+Jabra Sound, זמינה להורדה גם לאנדרואיד וגם לאייפון ותומכת באוזניות השונות של החברה. במקרה של ה-Jabra Elite 7 Active, תוכלו להתאים את הפקודות שעל הכפתורים, לשנות העוזרת הקולית הדיפולטיבית לאחת אחרת לבחירתכם וגם לשנות את ה-EQ של האוזניות על פי הגדרות מוכנות או על פי בחירה שלכם. בנוסף, תוכלו לבדוק את האטימות של האוזניות ביחס לאוזן, וגם לשנות את ההגדרות השונות של ה-ANC.

סינון רעשים חזק ועל פי התאמת המשתמש

כשאנחנו בוחנים את האפקטיביות של סינון הרעשים (ANC) באוזניות זה בדרך כלל מאוד פשוט. אנחנו בוחנים כמה רעש האוזניות חוסמות לעומת כמה לא. אך ב-Jabra Elite 7 Active המצב שונה, שכן אתם יכולים להתאים את כמות הרעש שאתם רוצים שהאוזניות יאטמו. אם אתם במטוס לדוגמה (כולנו מקנאים בכם) יכול להיות שתרצו להוריד את כמות סינון הרעשים לעומת אם אתם עובדים עם הלפטופ בבית קפה רועש, שם תרצו להגביר את הסינון.

אני מצאתי שמצב ברירת המחדל עושה עבודה טובה בבידוד הרעשים הנמוכים ורעשי המיד (אמצע), אך כן נותן לרעשים גבוהים להיכנס. דבר נוסף שאתם יכולים לשנות זה את רמת הסינון באוזן ימין לעומת שמאל, למקרה ואוזן אחת אצלכם צריכה יותר סינון רעשים מאשר השניה. מעבר לזה הבחירה תלויה בהעדפה שלכם, אתם גם יכולים פשוט לכוון את העוצמה הכללית של האוזניות באפליקציה עצמה.

מעבר ל-ANC, מצב ה-HearThrough של האוזניות הפתיע אותי מאוד. יכולת ההעצמה של הסביבה הייתה כזו שהיה נדמה לי שאני בלי האוזניות כלל, יכולתי לנהל שיחות שלמות כשהאוזניות באוזניים שלי ואפילו לשמוע אם המזגן עובד. גם פה אתם יכולים לבחור כמה חזק יורגש ה-HearThrough דרך האפליקציה של ג'ברה.

Jabra Elite 7 Active Headphones

שמע נעים לאוזן ומיקרופון שקולט הכל

לכל אוהבי הבאס למינהם, ה-Jabra Elite 7 Active נותנות קצת דגש על הצלילים הנמוכים ובהחלט שמים לב לנוכחות של הבאסים. אך לא לדאוג, למרות הדגש הן לא מקריבות את הצלילים האחרים בשביל הבאסים. בנוסף, אציין שגם בווליום גבוה לא הצלחתי להבחין בדיסטורשן בצלילים הנמוכים.

בעוד שהקשבתי לשיר "Sound of Silence" של להקת Disturbed יכולתי לשמוע את הצליל הנמוך של הקול שלו יחד עם שאר הכלים בצורה מאוד נעימה לאוזניים. גם הצלילים הגבוהים נשמעו מבריקים מאוד עד כדי כך שנשמעו לי קצת מעוצבים על ידי האוזניות.

סך הכל אני יכול לומר שאני התרשמתי לטובה מהצליל הכללי של האוזניות. השתמשתי באפליקציה כדי לעצב את הסאונד על פי איך שאני אוהב אותו. אז אם אתם רוצים אתם יכולים למתן קצת את הבס והגבוהים ולהעלות קצת את צלילי האמצע. יחד עם הגמישות הזו של הפיצ'ר באפליקציה האוזניות בהחלט יכולות להתאים לכל אחד.

כמובן שג'ברה בחרה לשים דגש על איכות המיקרופון באוזניות והם שילבו לא פחות מ-6 מיקרופונים קטנטנים בכדי להעניק איכות קליטה של סאונד בצורה יותר איכותית. בשיחות עם אנשים, הם שמעו אותי בבירור והיטב, הבינו כל מילה שלי ובלי תקיעות של תשדורת הבלוטות'.

Jabra Elite 7 Active

Jabra Elite 7 Active גורמות לספורט להיות כיף

ה-Jabra Elite 7 Active הן אוזניות שמעניקות צליל חזק ומותאם אישית בעזרת האפשרויות שה-EQ מציע דרך האפליקציה. אתם יכולים לשנות בעצמכם לבאס חזק או יותר מדוייק ומאוזן, או כל אופציה שתעדיפו.

מלבד הסאונד, יכולת סינון הרעשים של האוזניות עובדת פשוט מעולה, וגם אותה תוכלו להתאים לכל מצב. תוסיפו לכך מיקרופון שנותן צליל ברור ואיכותי, ואת העמידות שלהן במים ואבק (שתוריד מכם את החשש שהן יפלו ויתלכלכו), ותגיעו למסקנה שאם אתם מחפשים זוג אוזניות לכל פעילות בכל עצימות, אין לכם באמת מה לחפש יותר מעבר ל-Jabra Elite 7 Active.

מבחינת תמחור, האוזניות צפויות לעלות כ-649 ש"ח, מה שממקם אותן בשורה אחת עם רוב אוזניות ה-TWS האיכותיות בשוק.

אוזניות ה-Jabra Elite 7 Active סופקו על ידי חברת ביקונקט.