Metroid Dread הושק בלילה שבין יום חמישי ה-7 באוקטובר ליום שישי באירוע השקה לילי כמו שרק החנות של נינטנדו ישראל יודעת לעשות. במקביל, החנות השיקה את הדגם החדש של קונסולת הסוויץ' האהובה עלינו, הפעם במהדורת מסך ה-OLED עם התצוגה המשופרת.

צווות החנות סגרו את שערי החנות לכניסת קונים בשעה תשע בערב על מנת להתחיל להתכונן לאירוע ההשקה שלהם, אבל לא בשביל זה התכנסנו כאן. כבר 3 שעות לפני האירוע התחילו להתאסף המעריצים שהזמינו את המשחק מראש או אפילו אלה שבאו לרכוש את המשחק באותו הרגע.

ראוי לציין, אנחנו עדיין במהלך התאוששות מגל תחלואה משמעותי של וירוס הקורונה בארץ וזה ניכר ביחס של החנות ומגבלות של הקניון. הפעילות של החנות הוגבלה וכנראה זאת הסיבה לכך שאירוע השקה לסדרת משחקים אגדית כמו מטרויד נחגג באופן יותר צנוע.

ובכל זאת, המעריצים של נינטנדו והסגל ניסו והצליחו לפצות על המחסור ב"שואו" עם אווירה טובה, תשוקה למותגים של נינטנדו וחברותיות כמו שרק הם יודעים. אלה שידעו שיאלצו לחכות מחוץ לחנות עד תחילת האירוע הביאו איתם את קונסולת הסוויץ' שלהם והתחילו לשחק ביחד. היינו עדים לכמה משחקי סמאש ברוס מלאי תשוקה ואפילו משחק יו-גי-הו (באמת? ליד החנות של נינטנדו? אין לכם בושה?) עם קלפים וכל האביזרים שמלווים את המשחק האגדי.

במהלך ההמתנה, סגל החנות הסתובב באופן קבוע בין המעריצים וחילק "סוואג" חינמי כמו שכולם אוהבים ושאל את הממתינים המרוגשים שאלות בשביל האווירה. ניכר שהם מנסים לעשות את ההמתנה לנעימה ומעניינת יותר מסתם עמידה בתור לאיזו חנות.

ברבע השעה האחרונה של ההמתנה כל המעריצים כבר היו בהקשב מלא ועל הקוצים, משתוקקים להכנס לחנות ולאסוף את המשחק לו ציפו בערך 15 שנים. שניות לפני פתיחת ההשקה כמובן שהתחילו גם בספירה לאחור של 10 שניות שכולם השתתפו בה. בשעה 00:00 בדיוק השער של החנות נפתח לרווחה.

הנהלת החנות הייתה מוגבלת במספר המשתתפים שיכלו להכנס לחנות בכל רגע נתון (כי קורונה), אבל עדיין הכל נעשה בצורה מסודרת ומופתית למדי (אבל תמיד אפשר להשתפר). מי שהזמינו באינטרנט את Metroid Dread (כמוני) פשוט בא ואסף חבילה בצד של החנות ויצא לאחר כחצי דקה – מאוד מסודר ומהודר.

בסך הכל אירוע ההשקה של Metroid Dread לא איכזב, כי בסופו של דבר המעריצים כולם באים בשביל החוויה וההתקהלות עם מעריצים וחברים שחולקים את האהבה למותגים של נינטנדו.

ובכל זאת, נחזיק אצבעות שהחנות הישראלית תוכל לחזור לקיים אירועי השקה עם כל האטרקציות שכולנו אוהבים ומצפים מנינטנדו.