Razer Wolverine V2 הוא בקר מעולה ל-Xbox ול-PC שמתאים לכל סוגי המשחקים ושומר על נוחות מירבית והתאמה אישית למשתמש.


גם אם אתם בעלים חדשים של קונסולת ה-Xbox וגם אם לא, יש סיכוי גבוה שיש לכם את השלט האלחוטי החדש של הקונסולה בבית. שחקנים רבים משתמשים בו כבר גם כשהם משחקים על הקונסולה וגם כשהם משחקים במחשב. אז למה בעצם שתרצו לקנות שלט נוסף? ועוד כזה עם חוט? במיוחד שמייקרוסופט הצליחה להוריד משמעותית את ההשהייה (latency) עם השלטים החדשים של ה-Xbox Series X/S.

בעוד שה-Razer Wolverine V2 הוא ממשיך דרכו של ה-Razer Wolverine Ultimate, אני חייב לומר שחוץ מהשם שמשותף לשניהם והעובדה ששניהם בקרי משחק – אני ממש לא רואה שום דבר דומה בניהם.

נוחות עילאית

מהרגע שהוצאתי את הבקר מהקופסה שלו והחזקתי אותו, די התרשמתי מהצורה העגולה של הידיות של השלט. משהו היה מאוד מספק באחיזה של השלט, הוא מתאים ליד בצורה יותר ארגונומית ונוחה אפילו מהבקר של האקסבוקס המקורי.

הידיות עצמן מכוסות בגומי מחוספס אשר מאפשר לכם אחיזה יותר נוחה ומונע מהיד שלכם להחליק מהשלט גם אם אתם מזיעים. בנוסף, כפתורי LB/RB ממוקמים קצת שונה מהבקר המקורי של ה-Xbox מה שמשפשר את תחושת הנוחות של החזקת השלט (וזה קשה מאחר והבקר המקורי זכה בפרסי עיצוב רבים).

Razer Wolverine V2

בחלקו האחורי של הבקר אתם יכולים למצוא שני מתגים קטנים שמיועדים לנעול את כפתורי הטריגר, מה שמוריד את זמן הלחיצה על הטריגרים, דבר שיכול להיות ההבדל בין חיים ומוות במשחק תחרותי. אני שיחקתי איתו את Control ו-Call of Duty וההבדל בכניסה בין כוונות והירי של הנשק היה מורגש מאוד. בין הכפתורים LB/RB לבין הטריגרים ישנם עוד שני כפתורים חדשים המסומנים כ-M1/M2, אליהם תוכלו לשייך פעולות מהירות נוספות על פי בחירתכם (ברירת המחדל היא כפתורים A ו-X). כפתורים אלו הם תוספת נחמדה, אך המיקום שלהם קצת מוזר ומסורבל והם לא נגישים כמו הכפתורים שעל הבקר ה-Elite 2 של Microsoft, אך גם ההבדל במחיר בניהם ניכר.

כפתורים מכניים על בקר קונסולה?

ה-D-pad והכפתורים ABXY מגיבים מהר מאוד, יש להם זמן פעולה קצר של 0.65mm שזה כ-35% פחות מהלחצנים הרגילים. ה-D-pad הוא פיזי כמו בשלט של ה-Xbox Series X/S ולא מספר כפתורים מתחת לכפתור בצורת צלב. כמו שאר הכפתורים, גם הוא מאוד "קליקי". רייזר קוראים לטכנולוגיה הזו Mecha-Tactile (בדומה למקלדות מכניות) וזה גם מרגיש דומה וגם נשמע דומה.

לאלו מכם שאוהבים אוזניות חוטיות, בחלקו התחתון של ה-Razer Wolverine V2 תוכלו למצוא חיבור 3.5mm לאוזניות, ובחלקו העליון תמצאו את כפתורי התפריט והאפשרויות, שגם הם זזו טיפה למעלה לגישה יותר נוחה.

Razer Wolverine V2

המשחק או הצאט חזקים מידי בשבילכם ואתם באמצע של קרב? רייזר הכניסו כפתור שליטה בווליום שהוא קצת מוסתר, בלחיצה ממושכת על לחצן השיתוף ובמקביל לחיצה על החצים ימינה/שמאלה, תוכלו להנמיך או להגביר את הווליום של כל אוזניות אשר מחוברות אל השלט. דבר זה יכול לחסוך לכם זמן וגם לא תצטרכו להוריד את הידיים מהשלט לרגע.

רייזר הוציאו גם אפליקצייה לשלט, אתם יכולים להוריד מחנות האפליקציות באקסבוקס ובמחשב את האפליקציה המיועדת של רייזר לשלטים, שם תוכלו להתאים ולשנות מקשים ויעודם כפי רצונכם, מעבר לכך שיכולת שינוי המקשים היא יכולת מבורכת, היא גם יכולה לשפר לכם את המשחקיות עצמה לאחר שתתאימו את השלט לפי נוחיותכם.

Razer Wolverine V2

ה-Razer Wolverine V2 הוא בקר נוח ומעולה וזה לאחר שעות רבות עם מגוון שונה של משחקים. מה שכן, בעודי משחק את NFS Heat הרגשתי שהכפתורים של הטריגרים לא ממש רגישים כמו בבקר המקורי של הקונסולה, אך בכל משחקי האקשן למינהם והיריות, והודות לנעילה של הטריגרים, הוא בהחלט סיפק ביצועים טובים יותר ומדוייקים יותר מהבקר המקורי של ה-Xbox. הסטיקים האנלוגים של הבקר אכן טיפה יותר ארוכים ויותר מדוייקים מהמקורי, אך הם גם נוטים קצת להיות יותר חלקלקים מהמקוריים.

חוטי מול אלחוטי

אך כמו הרבה מוצרים גם ב-Razer Wolverine V2 היה דבר אחד מאוד גדול שדי הציק לי, וזה הכבל שלו. אין ספק שחיבור חוטי זה יתרון כיוון שאין לכם בכלל השהייה בין הבקר לקונסולה, וזה גם אומר שאין צורך להחליף סוללות כל כמה שעות (במיוחד אם אתם באמצע סשן מטורף של CoD), אבל בתור מישהו שמשחק לכיף ולא תחרותי, הנוחות של שלט אלחוטי זה פשוט עולם אחר.

כמובן שאם אתם כן משחקים תחרותי, אתם בהחלט קהל היעד של הבקר הזה, אך אני חושב ששחקנים תחרותיים גם ירצו את כפתורי המאקרו בחלקו האחורי של השלט אז, אז גם לסוג המשחק שתשחקו יש חשיבות בשאלה "האם ה-Razer Wolverine V2 הוא בשבילי".

Razer Wolverine V2

ה-Razer Wolverine V2 מומלץ מאוד למי שרוצה למקסם את חווית המשחק שלו מבלי להשקיע סכום רב נוסף לבקר תחרותי מקצועי. בקר זה יהפוך אתכם לשחקנים טובים יותר, אך קחו בחשבון שזה לא נותן לכם את כל מה שבקר כמו ה-Elite 2 יתן לכם. אבל במחיר שלו – אין ספק שהוא שווה.

בקר Razer Wolverine V2 סופק על ידי חברת בנדא מגנטיק בע"מ.