אין כמו נבואה עתיקה כדי ליצור אווירה, וזה מה שמספקים לנו בטריילר הסיפור החדש של Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin. כפי שאנחנו כבר יודעים, אנו נגלם רוכב צעיר, נכדו של הרוכב הידוע רד (Red), שמקבל ביצת ראת'אלוס שתשנה את העולם.

את הביצה נקבל מנערה צעירה בשם אנה (Ena), שככל הנראה לא באמת צעירה, שכן היא הכירה את רד בצורה עמוקה מספיק כדי שאבן קרבת הדם (Kinship Stone) שלו יהיה ברשותה, ולאחר המפגש הגורלי הזה, היא עוברת אלינו.

מתישהו במהלך המשחק תבקע הביצה ומתוכה יגיח תינוק ראת'אלוס שאינו יכול לעוף. על פי הטריילר אותו התינוק הוא זה שיקיים את הנבואה העתיקה והמעורפלת שטוענת ש"כאשר הכנפיים ייפרשו, אסון יפקוד את האדמה". להערכתי זו קפיצה למסקנות, שכן "כאשר הכנפיים ייפרשו" לא אומר בהכרח שהן לא יכלו להיפרש קודם, ולכן זה שהראת'אלוס הקטן לא יכול לעוף לא אומר שהוא מושא הנבואה.

אולי תהיה זו נבואה שמגשימה את עצמה, כמו הנבואה הנורדית העתיקה על פנריר, זאב אדיר מימדים שמרוב שהאלים הנורדים פחדו מהנבואה הקושרת אותו להשמדתם החליטו לכלוא אותו, ובכך לגרום לו לרצות להשמיד אותם מלכתחילה.

Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin

נבואות בצד, הטריילר הציג משפט מעניין שיכול להשליך על אופי המשחק. נאמר שם "לאן תוביל אתכם קרבת הדם שלכם? לכיוון תקווה או אימה?". אם להיות מעט ספקולטיבי, זה יכול לרמוז שיהיו מקומות במשחק בהם נצטרך לבחור בין אפשרויות שונות לדרך הפעולה שלנו, שישפיעו על המשך הנרטיב. אז נכון, אולי זה לא מצופה מהמשחק, אבל זה גם לא מופרך יותר מדי, ואם זה אכן נכון זה יהיה ממש מגניב (ואני אוכל לומר לכולם "אמרתי לכם!").

לא נשאר עוד הרבה זמן ליציאת Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin, שמגיע אקסקלוסיבית לקונסולת ה-Nintendo Switch ב-9 ליולי, 2021. אני כבר ממתין בקוצר רוח.