…NieR Replicant ver.1.22474487139 המתרחש לפני NieR Automata מגיע אלינו בקרוב מאוד ב-23 לאפריל. טריילר חדש חושף את התוכן הנוסף ש-Square Enix הכניסה למשחק וכל מעריץ NieR באשר הוא ישמח עד השמים.

התוכן החדש שהמפתחים הוסיפו כולל בתוכו פרק נוסף בסיפור הנקרא Mermaid. הסיפור של הפרק סובב סביב ילדה קטנה וספינה טרופה. בנוסף, נחשף בוס חדש למשחק הקשור לאותו פרק.

מבוכים חדשים ומאתגרים הנקראים "15 Nightmares" גם הם מתווספים למשחק. בעת סיום חלק מהמבוכים החדשים השחקן יוכל לפתוח נשקים ותלבושות חדשות ביניהן "Kabuki" ו-"Samurai".

אך זה לא הכל! אם השחקן יפתח את אחת מהתלבושות הנ"ל תיפתח אפשרות בתפריט לשנות את היריות של האויב לפרצוף של אמיל (Emil), אחת מהדמויות המרכזיות בסיפור והמסיכה שיוצר המשחק יוקו טארו (Yoko Taro) לובש בכל ריאיון כדי להסתיר את פניו.

Nier Replicant

לחובבי NieR Automata שביניכים – אחרי שתסיימו את המשחק בפעם הראשונה ניתן לשנות את מנגינות הרקע של NieR Replicant למנגינות של NieR Automata. כמו כן, בהשקה יהיה ניתן להוריד בחינם תלבושות ונשקים של 2B, 9S, ו-A2 לשימוש מתחילת המשחק (“4 YoRHa”).

במהלך המשחק יהיו הופעות אורח של המדבבים מ-NieR Automata, ביניהן המדבבת של 2B, יואי אישיקאווה (Yui Ishikawa), הלא היא המדבבת של מיקאסה אקרמן (Mikasa Ackerman) מ-Attack on Titan. האם תהיה להופעותם משמעות נוספת בנוגע לעלילת המשחק וקשר נוסף בין רפליקנט ואוטומטה? אני חושב שנקבל איזה טוויסט רציני נוסף על ה-lore ועולם המשחק.

Nier Replicant

…NieR Replicant ver.1.22474487139 נוחת אלינו ב-23 לאפריל ומגיע למחשב האישי דרך Steam, לצד הקונסולות Xbox One ו-PlayStation 4.

בהזמנה מוקדמת של המשחק כל הגרסאות יכללו Mini Soundtrack דיגיטלי המכיל מספר מנגינות מרכזיות מהמשחק. רקעים מגניבים יהיו כלולים בגרסת המחשב האישי, ובגרסת ה-PlayStation 4 תקבלו 14 תמונות אווטאר לפרופיל ורקע דינמי.