את הקורקינט החשמלי של שיאומי אין צורך להציג. הוא הושק בעולם ב-2016 ומהר מאוד הפך לחביב הקהל. כעת, מציגה המילטון יבואנית שיאומי לישראל שני יורשים לדגם ה-M365 האהוב.

אם אתם רוכבים חדשים, עד כה שיאומי מכרה בארץ את דגם הבסיס שנקרא Xiaomi M365 (ובחו"ל נמכר גם דגם Pro). כעת מוצגים בפנינו דגמים חדשים ומשופרים שנקראים Xiaomi 1S ו-Xiaomi Electric Scooter Essential.

השיאומי 1S הוא בעצם דור ההמשך של ה-הM365, מדובר במתיחת פנים כשהשיפור המשמעותי ביותר הוא מסך דיגיטלי בכידון שמאפשר לראות את מהירות הנסיעה הנוכחית, מצב הסוללה, חווי Bluetooth ומצב רכיבה.

הסוללה של ה-1S נותנת טווח של עד 30 ק"מ נסיעה במהירות של עד 25 קמ"ש, ובדגם החדש זמן הטעינה מתקצר ל-5 שעות לעומת 5 וחצי בדגם הישן.

ל-1S יש גלגלי 8.5" פנאומטיים(מלאים באוויר) מה שנותן חוויית רכיבה נוחה יותר מגלגלי גומי מלא, מגנון בלימה המבוסס על דיסק בגלגל האחורי ובלם חשמלי בקדמי. הקורקינט עשוי מסגסוגת אלומניום תעופתי קל, ולכן הוא שוקל רק 12.5 ק"ג. הקורקינט אף מצויד במחזירי אור, תאורת בלם אחורית ומנורת LED קדמית על מנת להבטיח שיראו את הרוכב על הכביש.

ניתן לראות בתמונות את הכנף האחורית החדשה בקורקינט החשמלי של שיאומי שאמורה להיות עמידה וחזקה הרבה יותר מבדגם היוצא.

מחיר השיאומי 1S הוא 1899 ש"ח והוא יגיע עם צמיג ופנימית נוספת במתנה בערכה, ו-12 חודשים אחריות של המילטון.

הקורקינט החדש הנוסף הוא דגם ה-Essential שמיועד להיות דגם כניסה לתחום הקורקינטים החשמליים.

מדובר על גירסא מוזלת ופשוטה יותר של ה-1S, כשטווח הנסיעה בו הוא עד 20 ק"מ במהירות מקסימלית של עד 20 קמ"ש. אך לא מדובר בהתפשרות מאחר וגם דגם ה-Essential מגיע עם מסך דיגיטלי חדש וכלל אביזרי הבטיחות המגיעים בדגם הבכיר וגם את הכנף האחורית החדשה, כשההבדל העיקרי הוא הסוללה.

עקב הסוללה הקטנה יותר, ה-Essential שוקל 12 ק"ג, חצי קילו פחות מאחיו הגדול וזמן הטעינה שלו הוא כ-4 שעות, והוא מתאים בעיקר לרוכבים שלא רוצים להוציא יותר מדי עבור פיתרון תחבורה למרחקים קצרים.

דגם זה ימכר ב-1499 ש"ח ויגיע גם הוא עם 12 חודשי אחריות של המילטון.

שני הקורקינטים החדשים של שיאומי זמינים לקניה החל מהיום.