בטריילר החדש ל-Marvel's Avengers, שהוציאה לאחרונה המפתחת Crystal Dynamics, אנו זוכים להצצה מעמיקה יותר למה שנתקל בו במשחק. אנחנו לומדים קצת יותר על המשחקיות, ועל הנרטיב של AIM, שהיא כאמור החברה ש"הצילה" את האנושות אחריי האסון שהיה בסן פרנסיסקו חמש שנים קודם. הטריילר החדש מלמד אותנו גם על מגוון המשימות שנאלץ לעבור, וגם על אופי הבחירה עבור הדמויות שלנו במשחק עצמו.

על פי הסירטון החדש, המשחק מציע שני סוגים של משימות; משימות גיבורים (Hero Missions), ומשימות איזור מלחמה (Warzone Missions). את משימות איזור הגיבורים עושים כשחקן יחיד בלבד והן מאפשרות היכרות מעמיקה יותר עם כל דמות שברשותינו. כפי שהובהר בטריילר הקודם, צריך לאחד את ה-Avengers מחדש ולכן המשימות הללו הכרחיות להמשך המשחק כולו.

לעומת זאת, המשימות של איזור המלחמה מאפשרות להלחם כשחקן יחיד או יחד עם שחקנים נוספים, עד ארבעה בקבוצה. בשני המקרים, כך הוסבר לנו בסרטון, ניתן לחזק את הרמות של הדמויות וגם להשיג ציוד ושדרוגים עבור כל דמות בהמשך ההתקמות שלך. כמובן, כל משימה כזאת תהיה מותאמת לרמה של הדמויות שלנו וגם לגודל הקבוצה בה נשחק.

בסירטונים הקודמים ראינו כי לכל דמות יש את היכולות שלה, ולכן האפשרות לצאת למשימות הללו בהחלט מעניינת ומלהיבה בעיניי. נשמע שהמשימות הללו ממש הולכות לתת לנו את האפשרות להכיר לעומק את היכולות של כל הגיבורים האהובים, ובהמשך ליישם את מה שהכרנו בשביל להתקדם ב-Marvel's Avengers.

דבר נוסף שמתווסף ל-Marvel's Avengers הוא השימוש בציוד שאותו ניתן להרוויח במשימות ותוך כדי המשחק. נכון שלגיבורי העל שלנו יש יכולות ספציפיות שאיתן הן מזוהות אך בהתבסס על הציוד שנצמיד להן, תהיה לגיבורים שלנו היכולות ללמוד מתקפות חדשות. הטריילר החדש מלמד שלכל הדמויות שלנו יש את היכולות והמתקפות המיוחדות והיחודיות לה. לא את כולן נוכל לראות עם תחילת המשחק, אלא נצטרך לעבור את המשימות והשלבים כדי לפתוח את היכולות והמתקפות הללו. גם בעניין המתקפות, תהיה לנו האפשרות לבחור את השילובים שמתאימים לנו באופן אישי.

בין הדברים הרבים שהמשחק מאפשר לנו לשנות ולבחור כרצונינו הן גם התלבושות של הדמויות שלנו. המשחק מציע מגוון של תלבושות שכולל את התלבושות המקוריות ואפילו כאלו שאהודות במיוחד בידי המערצים בכל הזמנים. מגוון התלבושות לוקח השראה גם מהקומיקסים המוקדמים ביותר, וזה די מרשים. באופן אישי, אני חושבת שזה נדיב מצידם לאפשר לנו לבחור את הלבוש והסגנון האהובים עלינו ביותר.

דבר נוסף נחמד שמדברים עליו בסרטון, ואני מוצאת את זה ממש מגניב, זה המיקום אליו אוספים חזרה את כל ה-Avengers. על פי הסרטון, המטה שלנו יהיה בנושאת מטוסים מרחפת שיצאה משימוש ככל הנראה בעקבות האסון שהיה. מאחר וגיבורי על הוצאו מהחוק זה מקום מסתור טוב, והחלק המגניב יותר בזה, ככל שנשתדרג יותר ונעלה ברמות – כך גם נושאת המטוסים שלנו משתדרגת גם כן.

Marvels Avengers Iron Man

אני מודה, אחריי הטריילר הקודם, כבר לא ממש הפריע לי שהפרצופים של הדמויות כלל לא מזכירים את אלה של השחקנים שבסרטים – אני ממש מחכה למשחק הזה.

Marvel's Avengers אומנם יוצא השנה, אך על פי המפתחת, הם ימשיכו להוציא עידכונים למשחק עצמו גם אחרי צאתו. עיקר המידע מדבר על דמויות חדשות שיצטרפו למשחק בנוסף לאלו שכבר ראינו, ואיזורי לחימה ואימונים חדשים שיתווספו גם כן. חשוב לציין שאלו יהיו בחינם עבור שחקנים אשר רכשו את המשחק עצמו.

הוא עשה עליי רושם, ואני כבר ממש מחכה לחקור את העולם ואת הדמויות. Marvel's Avengers עתיד לצאת ב-15 למאי, ל-Xbox One, PlayStation, PC וגם ל-Google Stadia.