לאחרונה סיפרנו לכם קצת על המשחק החדש של Marvel's Avengers של המפתחת Squeare Enix, בסרטון החדש למשחק, קיבלנו הצצה לדמותה החדשה של קאמלה חאן (Kamala Khan) אשר יוצאת לחשוף את הרוע של ארגון AIM ולאחד מחדש את הנוקמים.

בכנס קומיקון 2019 שנערך בימים אלו בניו יורק, המפיצה Square Enix והמפתחת Crystal Dynamics הודיעו כי דמותה האהובה של קמאלה חאן, תצטרף כדמות שחיקה ב-Marvel's Avengers.

אם אתם לא מכירים את קמאלה, אתם אולי מכירים אותה בשם הגיבור שלה, מיס מארוול (Ms. Marvel). את דמותה של קאמלה יצרו G. Willow Wilson, Adrian Alphona, Sana Amanat, ו-Stephen Wacker.

בתחילת המשחק, אנחנו נראה איך היא קיבלה את כוחות העל שלה במהלך אירועי A-Day. לאחר אירועי A-Day, הנוקמים מואשמים בטרגדיה, ומתפרקים, ובנוסף, כל גיבורי העל "הוצאו מהחוק". קמאלה מגלה על הקונספירציה של ארגון AIM (או Advanced Idea Mechanics) ומחליטה ללכת ולהחזיר את הגיבורים שאותם היא מעריצה לפעולה ולהפוך בעצמה לגיבורה שתמיד נועדה להיות. לאורך העלילה, תפקידה של קמאלה הולך להפוך להיות הכרחי בשביל לאחד מחדש את הנוקמים.

בסרטון אנחנו רואים איך קמאלה נפגשת כילדה עם הגיבורים שלה, ומאוחר יותר אנחנו רואים אותה פוגשת את ברוס באנר ומספרת לו על הקונספירציה של AIM.

אנחנו זוכים גם למבט קצרצר למשחקיות. אני חייבת לומר שהאנמיציה מדהימה בעיניי. היכולת של קאמלה היא להגדיל את עצמה או חלקי גוף שלה, וביחד איתם כנראה שכוחה גדל גם כן. לדעתי, יהיה מעניין לראות איך ועד כמה היכולות האלו שלה יכולות להגיע.

בסרטון רואים את היחסים הטעונים של הנוקמים אחד עם השני. כמובן שגם הפן הקומי שמאפיין כל כך את סדרת הסרטים, לא פסח על הסרטון הזה וסופו די משעשע.

לבסוף קיבלנו תאריך יציאה! Marvel’s Avengers עתיד לצאת ב-15 למאי בשנה הבאה ל-PlayStation 4, Xbox One, ל-PC וגם ל-Google Stadia.