כשנכנסים למשרדים של NOVOS, ישר מבינים שמדובר באנשים רציניים – מיטב החומרה נמצאת שם, מחשבים חזקים (ומפיצים אורות בכל צבעי הקשת), מסכים איכותיים וכמובן קונסולות עדכניות. NOVOS הם צוות קטן של אנשים שרוצים לעשות שינוי תפיסתי בתחום הגיימינג המקצועי. דיברתי עם שי, סמנכ"ל החברה ועם איתי, גיימר הבית, שהסבירו לי מה הרעיון שעומד מאחורי נובוס.

בשנים האחרונות, תעשיית הספורט האלקטרוני (esport) במגמת צמיחה והרבה שחקנים פונים למשחקי אונליין תחרותיים, עם דגש על משחקי יריות מגוף ראשון ובפרט על סגנון הבאטל רויאל. נכון לעכשיו, NOVOS ממקדים את הפיתוח שלהם במשחק הבאטל רויאל שסחף מליוני אנשים, שחקנים וכאלה שסתם אוהבים לצפות, הלא הוא Fortnite של חברת Epic ומנסים לתת לשחקנים את המיקוד שהם צריכים כדי להיות שחקנים טובים יותר.

Novos Fortnite

לטענתם, עד עכשיו לא ניתן מענה כלשהו לצורך שקיים כבר שנים – אימון מקצועי כמו שניתן למצוא בכל ענף ספורט – ואת זה הם באים לתקן. עד עכשיו, אם הייתם נתקעים במשחקים, הייתם יכולים לפעול בכמה דרכים, כגון צפייה בשחקנים אחרים ולמידה מהטקטיקות שלהם, חרישה על המשחק או פשוט להחליט שהמשחק לא מתאים לכם ולפרוש.

בעזרת התוכנה של NOVOS, תוכלו לראות את הביצועים שלכם במשחק, לקבל סטטיסטיקות על הביצועים שלכם ולבחור בחבילות מיקוד לפי הצורך שלכם. אתם גרועים בשימוש בשוטגאן ואתם מחפשים איך להשתפר? תוכלו לבחור את חבילת השוטגאן, שם תקבלו משימות ותרגילים ברמת קושי עולה, שתמקד את הביצועים שלכם בנשק הזה (החל מלחסל אוייב אחד בשימוש בנשק ועד למשימות קשות הרבה יותר). אתם מסתבכים עם איסוף משאבים? יש חבילה שתתמקד גם בזה. בעצם, יש חבילה לכל אספקט שהמשחק מספק, החל משימוש בנשקים בטווחים שונים, איסוף וניהול משאבים, בנייה וחתירה למגע תחת אש כבדה. המיקוד הוא המפתח – המחשבה שאתם נכנסים עכשיו למשחק ולא מחפשים דווקא להיות במקום הראשון בכל מחיר, אלא לשפר את הביצועים שלכם ותו לא אמורה לעזור לכם להכנס למיינדסט המתאים.

חשוב לציין שמבחינה עיצובית, התוכנה עובדת במצב overlay, כלומר היא פשוט תופיע לכם מעל למסך. הלוח הראשי שלכם מופיע במסך ראשי של המשחק, לפני כניסה לקרב. בלוח תוכלו לראות נתונים מסויימים על ההתקדמות שלכם, את הדירוג שלכם ואפילו משימה שבועית לכלל המשתתפים שאמורה להיות ברמה גבוהה. בלוח הראשי תוכלו לבחור את החבילה הספציפית שלכם לפני המשחק, ולהכנס ממוקדים ונכונים לביצוע המשימה שלפניכם. במהלך המשחק יופיע פס קטן אשר ניתן להזזה לכל מקום במסך ולא אמור להפריע למהלך המשחק. שם תוכלו לראות את התקדמותכם במשימה הספציפית על בסיס צבעים שונים למהלך, הצלחה או כישלון במשימה.

על כל משימה שהצלחתם לעבור, תתוגמלו בנקודות בהתאם לרמת המשימה. הרעיון הוא שיהיה מעין מעקב התקדמותי כלשהו, ובהמשך מתוכנן להיות leaderboard שיציג את התוצאות שלכם ביחס למשתמשים אחרים. בין שאר הדברים, המפתחים רוצים ליצור מעין רשת חברתית של שחקנים המשתמשים בתוכנה, עם שיתופים, טיפים וגם שיתוף פעולה בין שחקנים לצורך שיפור עצמי או קבוצתי.

NOVOS פונים כרגע רק לקהילת שחקני Fortnite אך מתכננים בעתיד להתרחב למשחקים רבי משתתפים נוספים. היום תאריך השחרור של NOVOS, ותוכלו להוריד ולהשתמש בתוכנה ללא עלות דרך אתר החברה ולהתחיל להשתפר!