ייתכן שתצטרכו לשפשף את העיניים למראה הכותרת, אבל אתם לא טועים. RΛZΞR, חברת החומרה והציוד ההיקפי שפונה לשוק משחקי המחשב מוציאה טלפון-חכם("סמרטפון"), והוא די מרשים. אם אתם חיים מתחת לסלע, נספר לכם ש-RΛZΞR הינה חברת חומרה וציוד היקפי המיועד לגיימרים, גם עבור ה-PC וגם עבור הקונסולות (בדגש על PS4 שזכתה לשלט שמזכיר מאוד את השלט של ה-Xbox One). בין המוצרים המפורסמים של החברה – עכברי ה-Mamba וה-DeathAdder, מקלדת ה-BlackWidow ועוד המון מוצרים אחרים הפונים ישירות לגיימרים, מקצוענים וחובבים כאחד.

הטלפון, שעתיד לעלות 699 דולר, אמנם יקר, אך כשמשווים אותו לשאר מכשירי הדגל של החברות הגדולות – ה-Pixel 2 של Google, ה-IPhone של Apple, וסדרת ה-Galaxy של Samsung, מגלים כי הוא לעיתים זול במעט, ונותן תמורה טובה יותר למחיר. בואו נצלול לקרביו, וננסה להבין במה הוא מצטיין, ומה הופך אותו לטלפון-חכם המיועד לגיימרים.

אז נתחיל מהבסיס: כל מי שמרבה לשחק בטלפון שלו וודאי יודע שעקב האכילס העיקרי הוא הסוללה. כדי לנסות ולפתור את הבעיה הטלפון של RΛZΞR מצוייד בסוללה עוצמתית של 4,000mAh, משולבת עם טכנולוגיית ה-Quick Charge 4+ של חברת QualComm המאפשרת טעינה מלאה. עושה רושם שהטלפון הזה יצטרך כל טיפת אנרגיה שיש לו, מכיוון שהוא מתבסס על מעבד ה-Snapdragon™ 835 Mobile Platform גם הוא מבית QualComm וב-8 GB של זכרון RAM. המכשיר מגיע עם זכרון פנימי של 64GB ומצוייד בחריץ הרחבה מסוג MicroSD התומך בכרטיסים של עד 2TB, מה שמבטיח שלעולם לא יגמר לכם המקום לתמונות, סרטונים וכמובן משחקים.

ומה בגזרת הקול והתצוגה? גם כן, RΛZΞR לא איכזבו, והמכשיר מתהדר ב-UltraMotion בתדר של 120Hz, הראשון מסוגו בעולם, בגודל של 5.72 אינץ' וברזולוציית QuadHD ו-IGZO LCD, הזוכה לקצב רענון גבוה במיוחד וקשת צבעים רחבה ועמוקה. משני צידי המסך תוכלו למצוא שני רמקולים קדמיים שיספקו לכם איכות אודיו ברמה של אולם קולנוע – הרמקולים בנויים על פי התקן שניתן כיום למצוא בבתי הקולנוע: Dolby Atmos, ותוכלו לחבר את האוזניות שלכם באמצעות מתאם לשקע ה-USB-C של הטלפון למתאם דיגטלי שיספק לכם איכות קול מצויינת לאוזניות שלכם. כמו שזה נראה כרגע – עקב השימוש באותו שקע USB-C, לא תוכלו להטעין את המכשיר ולשחק באמצעות האוזניות שלכם במקביל.

מכשיר טלפון-חכם נמדד לא רק במסך או בסוללה, אלא גם כמובן במצלמה, או יותר נכון המצלמות. גם כאן, RΛZΞR מיישרת קו עם שאר היצרניות הגדולות, ומציידת את הטלפון שלה בצמד מצלמות אחורי של 12MP, המאפשרות צילום מיוחד ומגוון, ומעבר ממצב זום למצב רחב בזריזות. למרות כל החומרה המטורפת, המכשיר עדיין שומר על גזרה דקיקה יחסית ומתהדר בעובי של 8 מ"מ. לא הצלחנו למצוא עדות למה יהיה משקלו, אך כל הטכנולוגיה הזו תבוא בתוך אריזת אלומיניום שחור, ככל הנראה אמורה לעזור לפיזור החום של המכשיר (וככל הנראה, הוא ייצר הרבה חום בזמן העבודה).

  

אבל אנחנו לא נקנה טלפון-גיימינג רק בשביל מצלמה, מסך ויכולת עיבוד, נכון? אז RΛZΞR חברה למספר מפתחות משחקים על מנת שיבצעו התאמה אידיאלית למכשיר שלה, באופן שיאפשר למשחקים לרוץ בקצב מסחרר של 120 פריימים לשנייה! שיתוף פעולה זה יאפשר לכם לשחק את המשחקים תוך ניצול מיטבי של חומרת המכשיר:

  • Final Fantasy XV Pocket Edition מבית Square Enix
  • Gear.Club מבית Eden Games
  • Lineage 2: Revolution מבית Netmarble Games Corporation
  • Old School RuneScape ו- RuneScape מבית Jagex Limited
  • ועוד רבים אחרים!

המכשיר יריץ את מערכת ההפעלה Android Nougat, ויקבל את השדרוג לגרסת ה-Oreo במהלך אביב 2018. המכשיר יהיה זמין בגרסא לאספנים, שבה לוגו הנחש התלת-ראשי מאחורה יהיה צבוע בירוק ולא באפור מטאלי. יהיו רק 1337 מכשירים זמינים מגרסא זו(למקרה שפספסתם – 1337 זו הדרך בה גיימרים כותבים elite – סלנג שמתייחס לשחקן או קבוצת שחקנים טובה במיוחד).

חברי המערכת של GamersPack חלוקים בדעתם. חלקם טוענים כי הניסיון של לקחת מכשיר ולקרוא לו טלפון-גיימינג הוא ניסיון נוסף לרכוב על הגימיק ששוטף לאחרונה את חברות החומרה. חלקם האחר טוען שבעבור 699$ (שאמנם הוא לא מחיר זול), אנו מקבלים סמרטפון חזק במיוחד, שאף מתעלה על מכשירי הדגל של החברות הגדולות בשוק. כך או כך, הטלפון זמין להזמנה מוקדמת כבר עכשיו, ויהיה זמין לרכישה החל מה-17 לנובמבר 2017. כרגע לא ידוע לנו על ייבוא סדיר של המכשיר לארץ.

למפרט המלא של המכשיר ותמונות נוספות, תוכלו לקפוץ לעמוד המוצר באתר הבית של RΛZΞR.