לאחר קריאות רבות של קהל המעריצים, בליזארד, הידועה בצוות מרקטינג גאוני, נענתה לקריאה והביאה למשחק Heroes of the Storm את הדמות המבוקשת על פי רוב, קל'תוזאד.

בעדכון מסיבי בשם Call of Kel'Thuzad, מצטרף קל'תוזאד למבחר הדמויות של HotS, בתור דמות מסוג Ranged-Assassin. לקל'תוזאד יהיו את הקסמים הבאים במקשי QWE: ב-Q הוא יקבל את הקסם Death and Decay, אשר משגר כדור אשר מתפוצץ על יריבים ומשאיר מאחוריו בריכה של ריקבון אשר עושה נזק לעוברים;ב-W הוא יוכל להשתמש ב-Frost Nova, אשר יוצר פיצוץ קרח אשר מאט יריבים הנקלעים לתוכו ועוצר לחלוטין את אלה שבמרכזו; ולבסוף ב-E הוא יוכל להשתמש ב-Chains of Kel'Thuzad, אשר מאפשרים לקשור יריבים למבנים או אחד לשני, וכן לגרום נזק.

בנוסף, כל פעם שקל'תוזאד לוכד יריב באמצעות השרשראות או באמצעות פיצוץ הקפור שלו, הוא מקבל נקודות Blight אשר מחזקות אותו, בדומה ל-Trait Quests אשר החלו להופיע עבור דמויות שונות במשחק כמו Jaina ו-The Butcher. שיטת המשחק איתו היא ליצור קומבואים באמצעות 3 היכולות הבסיסיות של קל'תוזאד על מנת לבצע כמויות נזק מסיביות מבלי להתקרב לאויבים.

בנוסף לקל'תוזאד עצמו, למשחק יצטרפו 3 סקינים חדשים: Dreadlord Jaina, Crypt Queen Zagara ו-Death Knight Sonya, בצמוד להרחבה Knights of the Frozen Throne שיצאה ל-Hearthstone.

ביחד עם כל התוספות הללו, ב-5.9 תפתח משימה לכל השחקנים אשר תעודד אותם לשחק את קל'תוזאד בשם Obey the Call. המשימה בת 4 החלקים תעניק לשחקנים אשר ישתמשו בקל'תוזאד על מנת לנצח שחקנים אחרים שלל Portraits ושאר דברים נחמדים. המשימה תהיה פתוחה עד ה-25.9, אז מהרו להתאמן איתו כבר עכשיו.

לכבוד הצטרפות הדמות, צוות המשחק החל לשחרר סדרת סרטונים דוקומנטריים על תכנון הדמות למשחק בשם Resurrecting Kel'Thuzad. מוזמנים לצפות בטריילר למטה המהווה את החלק הראשון בסדרה בת 6 הסרטונים.

קל'תוזאד כבר עכשיו זמין למשחק ב-Heroes of the Storm! למה אתם מחכים? זמן להענות לקריאה!