לאחר שהודלף לרשת יותר מוקדם השבוע, ולאחר מכן הורד, סרטון החשיפה של מצב הזומבים בכותר הבא בסדרת Call of Duty: WWII נחשף רשמית.

הכותר השנה יפותח ע"י Sledgehammer Games, החברה שפיתח בשותפות עם Infinity Ward את Modern Warfare 3 ואת Advanced Warfare לבדה. מעבר לעובדה ש-Call of Duty: WWII לוקח אותנו חזרה לשורשים של הסדרה – למלחמת העולם ה-2(דההה), מעבר למצב הקמפיין ומצב המרובה-משתתפים(Online Multi-Player), הכותר יכלול גם מצב זומבים. לכל אחת מ3 החברות שמפתחות כל אחת בתורן כותר בסדרה יש מצב זומבים ייחודי או אדפטציה כזו או אחרת למצב Horde (מצב PvE בו השחקן או מספר שחקנים נלחמים יחדיו כנגד זומבים או מפלצות נשלטות על ידי מחשב, גל אחרי גל).

כחלק מהחזרה לשורשים, Sledgehammer Games החליטו שהם לא יכולים לוותר על ההזדמנות לנצל את הנוסחא המנצחת. הרי מה מסמל רוע? נכון, זומבים. ומה עוד? נכון, נאצים. אז מהו הרוע האולטימטיבי? זה נכון! זומבים-נאצים (או נאצים-זומבים, מה שבא לכם). בטריילר, המקוריין על ידי דמות של מדען מסתורי בעל מבטא גרמני, אנו רואים סוגים שונים של זומבים, בסביבות עתירות דם ומלכודות. בנוסף, לקראת סוף הסרטון, אנו רואים זומבי ייחודי, בדיוק בזמן שהמדען מספר לנו על כך שיצר את "השטן בכבודו ובעצמו".

המשחק צפוי לצאת ב3 לנובמבר, כאשר הבטא הסגורה תושק ב25.08.17. המשחק צפוי לצאת ל-PC, ל-Xbox One ול-PS4, כאשר גרסאת ה-PS4 תהיה הראשונה שתושק, וכך גם חבילות ההרחבה הידועות לשמצה של Activision. אם תרצו לקרוא עוד על המשחק עצמו, תוכלו לעשות זאת כאן, בכתבה מאת מיטב.