גולת הכותרת של נינטנדו ב-E3 האחרון אמנם לא היתה הפתעה טוטאלית, מאחר ומריו אודיסי הוכרז בעבר, אך הפעם סוף סוף זכינו למבט למשחק ואיך הוא עובד. הטריילר אשר הוצג בפרזנטציה התחיל עם דינוזאור לרקע טבע פראי. הניחוש הראשון שלי היה שמדובר במשחק חדש מסדרת Monster Hunter, אך במהרה ראינו כי לדינוזאור יש שפם וכובע של מריו!

ובמהרה, ולצלילי שיר נושא ממכר, שללא ספק צריכים לעשות יותר מאלה, נחשפה בפנינו היכולת החדשה והמגניבה ביותר של מריו למשחק הקרוב – באמצעות הכובע המכושף שמלווה אותו, בשם Cappy, יוכל מריו להשתלט על כל אויב או דמות שתראו במשחק ויאפשר לכם לשחק את אותו אויב או דמות. יכולת זו מקנה אינספור אפשרויות חדשות – מריו יכול להשתלט על טילים, טנקים, ופטריות, וזה בוודאי יאפשר להרבה אפשרויות חדשות להתקדם בשלבים, וכנראה גם יפתח מקום להרבה Speedrunners לשחק את המשחק בצורה יצירתית. לדברי היוצרים אלו אכן היבטים שנלקחו בחשבון בבניה של המשחק.

בהמשך התערוכה, זכינו לראות עוד מ-3 עולמות שונים במשחק אשר כל אחד מקשר בין מלא שלבים קטנים: New Donk City, עיר ענקית מלאת אפשרויות, Sand Kingdom, מדבר קפוא מלא טירות וקרח, ו-Wooded Kingdom, עולם יער פראי. כל אחד מהעולמות מרהיב ביותר, עצום בגודלו, ופותח הרבה אפשרויות. עוד ראינו כי קיים במשחק מצב Co-op אשר יאפשר לשחקן אחד לשחק את מריו בעוד השחקן השני יוכל לשחק את קאפי, הכובע.

עם כל האפשרויות השונות, המנוע החזק של המשחק (אשר בנוי על גבי Unreal Engine), התוכן הרב והמשחקיות אשר נראית מאוד נוחה וכיפית, אני מלא אופטימיות לגבי עתיד המשחק! את Super Mario Odyssey נזכה לראות בסוויץ' ב-27.10.2017. לעוד משחקיות, מוזמנים להציץ בסרטונים מהתערוכה למטה.