Yooka-Laylee, המשחק זוכה הפרסים של Team17 ושל Playtonic Games, קיבל טריילר משחקיות חדש שמציג מספר דמויות חדשות לחלוטין, כולל הופעת אורח מיוחדת במינה.

הטריילר החדש מתרכז במגוון העשיר של הדמויות המיוחדות והצבעוניות שמאכלסות את עולם המשחק. בנוסף, Team17 ו-Playtonic Games גילו שהם משתפים פעולה עם Yacht Club Games המוכשרים כדי להביא את הגיבור הפרטי שלהם, Shovel Knight, להופעת אורח מיוחדת.

במשחק תוכלו לפגוש במגוון דמויות (או חפצים עם עיניים) כמו קפיטל B, איש עסקים חרוץ כדבורה וקטלני כדבור אשר מאיים לשאוב את כל הספרים בעולם ולהשתלט עליו; ד"ר קוואק, שותפו של קפיטל B אשר מספק לו חידושים טכנולוגים מרושעים ומבורווזים; טראוזר, סוכן מכירות ערמומי כנחש אשר יעזור לגיבורינו תמורת מחיר סמלי; וד"ר פאז, מדענית ששמה את כל שמונת זרועותיה כדי לעזור ליוקה וליילי להפוך למגוון יצורים (או כלים) מדהימים אשר יעזרו להם בהרפתקאתם. כמובן שישנן עוד מלא דמויות אחרות, וכולן מופיעות לשבריר שנייה בטריילר.

למי שלא עוקב אחרי סצינת הקיקסטארטר, Yooka-Laylee התחיל כפרויקט באתר למימון המונים במאי 2015,והבטיח לעולם להמשיך את הדרכו של Banjo-Kazooie, החל מסגנון המשחק ועד עיצוב הדמויות. המשחק מפותח על ידי הסטודיו Playtonic Games המורכב ממפתחי Rare לשעבר, החברה שיצרה את Banjo-Kazooie, GoldenEye 007, Battletoads ואת Donkey Kong Country. הפרויקט ביקש רק 150,000 לירות שטרלינג, אך צבר בחודש וחצי מעל שני מיליון לירות שטרלינג. עבדכם הנאמן תרם לפרויקט בזמנו וישתדל לשחק בו כשהזמן יגיע.

Yooka-Laylee יצא לקונסולות הדור הנוכחי ולמגוון המחשבים ברביע הראשון של שנת 2017.