The Witcher 3: Wild Hunt לא יוצא עוד כחודש, אבל CD Projekt RED כבר הכריזו  שיש להם רעיונות גדולים מעוד לעתיד של הכותר. המשחק יקבל שתי חבילות הרחבה המלאות בשעות של סיפור חדש והרפתקאות חדשות, בשם "לב מאבן" ("Hearts of Stone") ו"דם ויין" ("Blood and Wine"). גלו עוד על הרחבות אלו למטה.

w3_expansions

לב מאבן יקח את Geralt להרפתקה חדשה של 10+ שעות לתוך אדמות הפרא של No Man's land  ולפינות והסימטאות החשוכות של Oxenfurt, שם הוא ינסה להשלים חוזה של האיש הזכוכית (Man of Glass) המיסתורי.

דם ויין, סיפור של 20+ שעות שיציג את האזור החדש בשם Toussaint, יקח את Geralt לאזור שאינו נגוע על ידי מלחמה, בו אווירה חסרת דאגות וטקסים אביריים מסווים סוד עקוב דם.

"עם סופו של פיתוח Wild Hunt, הצוות התחיל ליצור שתי הרפתקאות גדולות הקורות בעולם שלהוויצ'ר," אמר מרסין איוונסקי (Marcin Iwiński), אחד ממקימי CD Projekt RED. "אנחנו זוכרים את הזמן שבו הרחבות משחק באמת הגדילו את המשחק המקורי עם תוכן משמעותי. כגיימרים, אנחנו רוצים להחזיר את זה. אמרנו בעבר שאם אי פעם נחליט לשחרר תוכן בתשלום, הוא יהיה עצום בגודלו וייתן ערך אמיתי לכסף שהוא יעלה. שתי הרחבות אלה מעניקות יותר שעות של משחקיות ממשחקים שלמים אחרים בשוק."

שתי ההרחבות יהיו זמינות על ה-Xbox One, PlayStation 4 והמחשב האישי, ויהיו נפרדות מ-16 פיסות התוכן להורדה בחינם שהמשחק יקבל כשיצא. לב מאבן תגיע באוקטובר, בעוד דם ויין תהיה זמינה אי שם ברבע הראשון של 2016.

The Witcher 3: Wild Hunt מתוכנן לצאת ב-19 במאי ל-Xbox One, PlayStation 4 ולמחשב האישי.