לאחר שהספקנו להתאושש מהסיום של המשחק הראשון בסדרה, Game of Thrones: The Lost Lords לוקח אותנו עמוק יותר לתוך העולם של משחקי הכס. אנו מבקרים בחומה עם ג'רארד טאטל, חוצים את הים הצר לאסוס על מנת לפגוש דמות חדשה וחוזרים לאיירונראת' ומעלה מלך על מנת להמשיך את סיפורו של בית פורסטר מצפון ווסטרוס. עם הפתיחה המרשימה מאחורינו, נשאלת השאלה: האם "הלורדים האבודים" יצליחו לעמוד בצפיות? תמשיכו לקרוא במידה ואתם בוחרים לגלות, אבל ראו הוזהרתם הביקורת מכילה ספוילרים לפרק הראשון בסדרת המשחקים.

מצבם של בית פורסטר לא השתפר מאז שניתנה לנו המשימה להבטיח את עתידו. למעשה, מצבו רק הולך ומחמיר. הלורד של הבית מת ובית ווייטהיל, אויביהם המושבעים של הפורסטרים, השתלטו על טירת איירונראת'. אם תנצלו נכון את האפשרויות שלכם ותאספו את בני הברית המעטים שנותרו לכם, אולי נשארה לכם תקווה. מסתבר שלהצליח במשימה זה מורכב יותר מלהחליט מי בעצם צריך לשלוט על שבע הממלכות של ווסטרוס.

מאחר וזה רק הפרק השני בסדרה, האירועים עדיין מתפתחים בהדרגה וישנה תחושה שהסיפור עדיין לא צבר מספיק תנופה. עם זאת, בסופו של דבר אתם מרגישים כאילו השגתם הרבה יותר ממה שהשגתם בפועל, מה שגורם למשחק להרגיש הרבה יותר ארוך ממה שהוא באמת. סיבה אחת לכך היא, שבדומה לתוכנית הטלוויזיה, השחקן עובר מקו עלילה אחד לשני מבלי להתעכב על דמות אחת מספיק זמן בכדי להספיק להשתעמם ממנה, אבל מבקר את הדמויות לעיתים מספיק תכופות מכדי לשכוח מהן.

Wall_JonSnow_Gared-11

אם חשבתם שאוסף הדמויות ב-Game of Thrones: Iron from Ice היה רחב, "הלורדים האבודים" מוסיף עוד שתיים למסיבה. הדמות הראשונה היא אשר, הבן הבכור לבית פורסטר אשר הוגלה לאסוס בעקבות רומן אסור. אשר הוא איש של מעשים ולא מילים, בעל מזג חם ולהב חד רחוק שנות אור מהדמויות שיצא לנו לשחק עד עכשיו. הוא ללא ספק תוספת מבורכת לצוות, וסיפורו באסוס בוודאי יספק מעריצים רבים של הסדרה שקיוו להזדמנות לצאת מגבולות ווסטרוס. לגלות את זהותה של הדמות השנייה יעבור את רף הספוילרים שאנו מוכנים לו, אז בואו רק נאמר שהיא מספקת כמה מהבחירות המעניינות והקשות ביותר בפרק הזה, על אף שמירה במעלה מלך עדיין זו שאחראית לחלק הארי של הדיבורים.

אין הרבה משחקים בהם דבר פשוט כמו שיחה עם דמות אחרת היא חוויה כל כך אינטנסיבית שהיא מאפילה על החלקים בהם אתה מגן על חייך באמצעות חרב. "משחקי הכס: הלורדים האבודים" הוא משחק כזה. תככים פוליטיים וקנוניות נוכחים כמעט בכל סצנה ולא ניתן להפסיק להרהר בהשלכות של כל שורת דיאלוג שאתם בוחרים. עם כמה שזה תורם לחוויית המשחק, להיות כל הזמן חשדן וזהיר יכול להיות מעייף מנטלית. למזלנו, הפרק מספק מספיק אקשן בכדי לשבור את המתח ולתת לשחקנים לפרוק את הלחץ המצטבר.

yunkai-tavern-5

סצנות הפעולה מרגשות הרבה יותר ממה שלחיצה על מספר מקשים רנדומליים אמורה להיות. Telltale Games לא מתביישים להראות לנו את ההשלכות של כל פעולה שלנו. וזה כולל נעיצת חרבות דרך חזם של אויבים אומללים. אשר הוא דמות מעצימה מאד, והמיומנות שלו עם חרב מאפשרת ליהנות מהתמודדות מול מספר אויבים במקביל. קטעי פעולה אחרים הם מעט יותר קדחתניים ומבוהלים, אך לא פחות מהנים. מאחר ואלה הקטעים שגורמים לכם להקשיב לתחושות הבטן במקום להגיון, הם אלה הם ההשלכות האיומות.

"משחקי הכס – הלורדים האבודים", הפרק השני בסדרת המשחקים של משחקי הכס, ממשיך בדרך החזקה שהפרק הראשון סלל. בעוד שהעלילה עצמה לא מתקדמת באופן משמעותי, ישנה תחושה של הישג וחרדה קלה מההמשך, כזו שרק משחק טוב באמת יודע ליצור. המבחר הססגוני של המיקומים והסצנות גורם לכם להימתח בציפייה ומאפשר לכם לחוות את העולם העשיר הזה ממגוון זוויות. בעוד שהפרק השני פחות דרמטי מהפרק שפתח את הסדרה, הוא עדיין בגדר חובה עבור כל אדם שמעריך את סדרת הטלוויזיה "משחקי הכס" או העולם של "שיר של אש ושל קרח".