Disney Infinty הוא משחק עצום עם מעל מאות דמויות של דיסני ידועות (וחלקן אף אהובות), הכולל את משפחת סופר-על, הפרש הבודד, בית ספר למפלצות ועוד הרבה אחרים. השנה בכנס E3 היה לי את ההזדמנות עם מצב "קופסאת המשחקים" של המשחק ועם מספר ערכות משחק שונות, ובעודי משחק אני מרגיש כאילו חזרתי להיותשוב ילד קטן.

אתם כבר יודעים איך כל עניין הדמויות וסריקתן עובד, אז בואו נדבק על הערכות משחק עצמן. כל ערכת משחק מבוססת על IP מסויים מבית דיסני, ומעניקה מספר משימות ומטרות הקבועות מראש. אתם יכולים לשחק בערכת המשחק רק עם דמויות הקשורות לערכה, כלומר ערכת הפרש הבודד לא תעבוד עם בוא נגיד ג'ק ספארו; אוי סליחה, קפטן ג'ק ספארו.

התנסתי מעט בערכת המשחק של המשפחת סופר-על, רק בשביל שאוכל לקבל את התחושה של המשחק (מאחר ויותר עניין אותי לנסות את מצב "קופסאת המשחקים"). בתור מר סופר-על חקרתי את Metro City ונלחמתי בסינדרום וצבא הרובוטים שלו. אפילו הצלתי מספר אזרחים חפים מפשע לפני שהמשכתי הלאה. זה לא החלק החזק של Infinity, כבר שיחקתי בעבר הרבה משחק אקשן/הרפתקה בגוף שלישי שהיו הרבה יותר מעניינים, אפילו בלי סידרת סרטים מוצלחת של דיסני. אך למרות זאת, חשוב להזכיר שערכות המשחק הם לא סתם שיחזור של הסרטים, אלא סיפור חדש לגמרי בתוך העולם של הIP הקיים, אז אם אתם מעוניינים לבלות זמן נוסף בתוך הסרט האהוב עליכם של דיסני – זו הזדמנות מצויינת בשבילכם.

ברגע שהשלמתם את ערכת המשחק בפעם הראשונה, כל הדמויות, הסביבה והחפצים שבו נהיים זמינים למשחק ב"קופסאת הצעצועים", אז לאחר שסיימתי להילחפ בסינדרום עברתי למצב העולם הפתוח של Infinity והתחלתי לבנות את חווית הדיסני שלי.

ברגע שתפחתי את "קופסאת המשחקים", נציג של דיסני הצטרף אלי בכדי להסביר לי את כל הדברים המגניבים שאני יכול לעשות, כמו לשנות את השטח, להוסיף חפצים חדשים ומקומות חדשים, ואף "לתכנת" את ההתנהגות שלהם (בזמן אמת כמובן). עם שרביט הקסם, השחקן יכול ליצור חיבור בין שני חפצים או יותר וליצור שרשרת אירועים ברגע שמצב מסוים קורא. אפילו יצרתי כפתור שמשנה את זוית המצלמה והופך את כל השלב לפלטפורמר ב2 מימדים.

למדתי גם שחוץ מדמויות וסביבות המוחלטות מראש, המשחק מגיע עם מספר דיסקים שטוחים שאתם יכולים למקם על הסורק שלכם בכדי להוסיף עוד מגוון ל"קופסאת המשחקים" שלכם. חלק מהדיסקים הולכים מתחת לדמויות בכדי להעניק לגיבור יכולות או חפצים, בעוד שאחרים הולכים מתחת לסביבות (אשר מייצג גם את ערכת המשחק) בשביל להוסיף עוד נושאים. לדוגמא, לשים את הדיסק של "למצוא את נמו" מתחת לדיסק של הסביבה של "מוכוניות" מעביר את כל האיזור למתחת למים.

לאחר מספר דקות של באלגן (לעולם אל תתנו לי שליטה מלאה על עולם המשחק, זה בדרך כלל יגמר ברע), התחלתי לבסוף להתחיל להקשיב לנציד של דיסני שעמד ליידי, אשר ידע אותי כי לInfinity יהיו 17 צעצועים לשחק איתם כאשר הוא ישוחרר לראשונה, בנוסף לשילוב בין קונסולות מלא. מה שאומר שאם אתם מבלים את כל אחר הצהריים שלכם ביצירת שלב מיוחד לחבר על קונסולת הWii U של חבר שלכם אתם יכולים להעלות אותו לאינטרנט ולשחק אותו על הXbox 360 שלכם בבית.

בסה"כ Disney Infinity נראה משחק שיהיה ממש כיף לשחק בו עם חברים (אחד בבית או עד שלושה באונליין). ערכת המשחק לא תפיל אתכם מהכסא, מאחר והם כולן די סטנדרטיות, אך העולם הפתוח של המשחק ומצב "קופסאת המשחקים" היצירתי בהחלט יעשה את העבודה. לאחר שהתעסקתי עם כלי בניית העולם העמוק והעשיר, לרכב על ההכרכרה המפלצתית של סינדרלה, ולירות מי יודע כמה אקדחים מגוחכים, אני יכול להסכים עם הילד הקטן שאמר "Disney Infinity זה כמו Red Dead Redemption אך שאמא תרצה שאשחק".