במהלך הדגמה חיה של משחק Fable בחדש בכנס המפתחים בברייטון, Gary Carr, המנהל הקריאיטיבי של Lionhead שיתף כמה פרטים מעניינים.

פרוייקט מיילו פותח עוד לפני בואה של מצלמת הקינקט, ובבסיסו היה משחק לשלט. הגדרתו כמשחק מעט מטעה, כי לפי גארי הוא היה ניסוי. כזכור, פרוייקט מיילו היה בראש צוות ההסברה שהכין את העולם לקינקט, והתהדר בתנועות ידיים והמרתן למסך הטלוויזיה. בהמשך הוחלט להניח לניסוי זה לנוח בצד לטובת פיתוח משחק של ממש, והמשחק הזה הוא לא אחר מ-Fable: The journey.

הטכנולוגיה שהייתה מאחורי אותו ילד מקסים הותאמה למשחק החדש, ולמרות התגובות הפושרות להכרזתו, הסטודיו גאה בו: "זהו המשחק הכי גדול שבנינו אי פעם. בנינו עולם גדול פי שלושה מהמשחק האחרון". כשגיימר שומע על משחק הבנוי לקינקט מהבסיס, הקונוטציה היא של משחק שלא עומד בקנה מידה אחד עם משחקים מבוססי שלט רגיל, אך לפי ההצהרות האלה, נראה כי Fable: The Journey הוא בהחלט יותר ממשחק לקינקט.

מה שגארי קארר מעוניין הוא שנפסיק לחשוב על קינקט, ונתחיל לחשוב על משחק. אחרי כשנתיים וחצי בפיתוח נוכל לראות האם באמת מדובר במשחק נרחב, או באדפטציה פשוטה לקינקט. המסע יתחיל באוקטובר.