הידיעה המרעישה הזו מגיעה היישר ממפתחת משחק התפקידים ההמוני, Arena Net, במהלך פגישת עסקים של המפיצה NCsoft. זה הרבה יותר פשוט מלפרש את הנאמר, כי המילים "הצהרנו מספר פעמים בפומבי שיש לנו צוות קטן שעסוק בפיתוח גרסת הקונסולות, אבל אנחנו מתמקדים בלעשות את המשחק המפוצץ ביותר למחשב האישי" לא ממש משאירות מקום לדמיון.

ייתכן שזכורה לחלק מכם נקודה מעורפלת בזמן שגרסת קונסולה למשחק המצופה מרחפת לה אי שם במשרדי החברה, אבל מי מאיתנו באמת חשב שזה יותר מסתם רעיון הזוי? עדיין, Arena Net מעדיפה לנקוט בגישה הרגועה ולהתמקד, כאמור, בגרסת המחשה האישי, ואפשר להבין כי גרסת הקונסולת, במידה ותשאר בפיתוח, לא תראה אור יום יחד עם גרסת המחשב האישי, אלא במועד מאוחר הרבה יותר.

אם כבר עברנו לגרסה הטובה ביותר למשחק, Arena Net מתכננת סבב בדיקות בטא גדולות בחודשים מרץ-אפריל, כשהפידבק שינתן מאותן בדיקות יקבע את הצעדים הבאים בתהליך הפיתוח, וכנראה יכריע אחת ולתמיד את הזמן שבו נוכל כולנו לשכוח מהצרות ולשחק ב-Guild Wars 2. בנוסף, האותות שנשלחים מהמפתחת והמפיצה מצביעים של שחרור המשחק לאור כבר השנה. הז'אנר ההולך ותופח הזה של מחקי תפקידים המוניים צפוי לתת פירות רבים השנה, ואם התאכזבת או שמחתם לקחת חלק במשחקים שכבר יצאו (או שאתם מצפים בחשק רב למשחקים נוספים), עדיין נשארת התקווה שהחידושים שמבטיח Guild Wars 2 להביא עימו, יעשו את ההמתנה הארוכה למשחק פחות קשה.

תאריך היציאה, כפי שניחשתם: When It's Done.