יומן מפתחים חדש למשחק Driver San Francisco, מבית Ubisoft, דן במנגנון המשחק הנקרא Shift, המאפשר לשחקן לעבור ממכונית למכונית כהרף עין, ולהשאר במרכז האקשן. מפתחי המשחק מסבירים כמה יעיל המנגנון הזה, הן כחלק מהסיפור של המשחק, והן במשימות צד ומרדפי מכוניות מהירים. הסרטון מלא בדוגמאות ומקרים בהם מנגנון ה-Shift פותח בפני השחקן אופציות מלהיבות ואפילו משעשעות.

חדשות קצת פחות טובות, בעיקר לשחקני ה-PC (בעצם, רק להם), הן שהמשחק כנראה ידרוש חיבור אינטרנטי קבוע בכדי לעבוד על המחשב האישי. מדובר בהגנה מפני פירטיות (DRM) ששחקני PC רבים כבר הביעו את סלידתם ממנה במשחקים קודמים של החברה, כמו Assassin's Creed 2. שחקני קונסולות יאלצו להתחבר לרשת האינטרנט (בעזרת Uplay Passport) רק עבור המולטיפלייר ותוכן בונוס נוסף.

Driver San Francisco יעשה את דרכו ל-XBOX 360, PS3 וכמובן גם ל-PC ב1 לספטמבר. גרסת Wii נפרדת נמצאת גם היא בתהליכי פיתוח, ומיועדת לצאת בהמשך הדרך.