חברת Logitech G השיקה בשלישי האחרון, 25.06.2024 את מקלדת G515 Lightspeed TKL, מקלדת אלחוטית המציעה טכנולוגיות מתקדמות וביצועים חזקים בפרופיל נמוך ועיצוב מודרני. 

הפרופיל הנמוך של ה-G515 מספק מראה נקי ואסתטי לצד חווית הקלדה מדויקת, יעילה ונוחה, עם מקשים דקים במיוחד. בגובה של 22 מ"מ בלבד, ה-G515 מבטלת את הצורך במשענת יד ומאפשרת חוויות משחק נוחה ומהנה. המתגים מופעלים עם מרחק מינימלי – 1.3 מ"מ בלבד – ו-Travel Distance כולל של 3.2 מ"מ הקצר יותר ממתגים מסורתיים, מה שיאפשר לכלל המשתמשים, ובפרט גיימרים, להאיץ את הפעולות-פר-דקה שלהם.

בנוסף, ה-G515 נבנתה עם שכבת קצף אוטמת קול (Sound dampening foam), מתגים משומנים מראש, מייצבים משולבים ומקשי PBT מובחרים כדי להבטיח נוחות מקסימלית. כל אלו יעניקו תחושה חלקה הרבה יותר בעת הקלדה, עם צליל מעודן יותר.

ה-G515 מצוידת גם ב-KEYCONTROL, הטכנולוגיה החדשה מבית Logitech G המאפשרת התאמה אישית רחבה יותר ממה שמספקת מקלדת רגילה (מוזמנים לקרוא את הביקורת שלנו על Logitech G Pro X 60 שגם מכילה את הטכנולוגיה הזו). כל מקש יוכל לבצע עד 15 פעולות שונות, ביניהן פקודות מאקרו, אפקטי תאורה, שמע ועוד, מה שיאפשר לכם להתאים אישית המקלדת בצורה חסרת תקדים.

בנוסף לתכונות אלו, המקלדת מאפשרת גם התאמת צבעי LIGHTSYNC RGB אישית באמצעות יישום G HUB, עד 36 שעות סוללה, חיבור Lightspeed אלחוטי לצד חיבור Bluetooth וטעינה באמצעות USB -C.

המקלדת G515 Lightspeed TKL תהיה זמינה לרכישה בישראל במהלך חודש יולי ברשתות ובחנויות הנבחרות | מחיר מומלץ לצרכן G515 Lightspeed TKL: 649 ש"ח