חברת Logitech, המוכרת מתחום הגיימינג עם האביזרים ההיקפיים המוצלחים שלה, משיקה לראשונה אוזניות TWS המיועדות לגיימינג, ומביאות את הדרישות הגבוהות לאיכות ודיוק סאונד גם לעולם ה-TWS, עם שילוב של טכנולוגיות הגיימינג המוכרות של החברה מהאוזניות הגדולות שלה, הפעם באוזניות in ear קטנות.

האוזניות החדשות יכללו בנוסף פטנט יחודי להתאמה מושלמת לאוזן של כל משתמש, שלא ידרוש החלפה של אטמי גומי/סיליקון שונים, אלא עם שימוש מיוחד בחומר שמתקשה בכל פעם כשתכניסו אותו לאוזן, וחוזר למצב רך מקורי בכל פעם כשתכבו את האוזניות. בהחלט נשמע מגניב.

אין משהו יותר מעצבן מסאונד שלא מסונכרן עם תמונה

בעוד רוב האוזניות האלחוטיות הקטנות בשוק מגיעות עם חיבוריות בלוטות', הטכנולוגיה הזו מגיעה עם חיסרון מאוד גדול בדמות עיכוב (lag). למרות שיש המון אפליקציות היום שיודעות לסנכרן את הוידאו שמוצג על המסך לסאונד של ה"איטי" של הבלוטות', עדיין בסרטי אקשן או משחקי אקשן אנחנו יכולים לשמוע את היעדר הסנכרון בין השניים. זה במיוחד נכון למי שמשחק משחקים דרך ענן על הטלפון שלו או מכשירים אחרים, ששם יש אפילו יותר השהייה בין הלחיצה שלכם בשלט לבין הסאונד של התגובה על המסך.

בכדי לפתור את הבעיה הזו, לוג'יטק החליטו להוציא סט אוזניות אלחוטיות קטנות שמתחברות עם דונגל בטכנולוגיית ה-"Lightspeed" של החברה, שמתחבר בעזרת USB-A או עם מתאם USB-A-to-C ומאפשר איכות שמע יותר טובה וגם השהייה יותר נמוכה. הדונגל שמגיע עם האוזניות אמור לעבוד עם כל מכשיר שאתם יכולים לחבר אותו אליו כמו הסוויץ' או כל טלפון או מחשב בשוק.

Logitech G Fits

בנוסף, אתם יכולים לחבר את האוזניות והדונגל למכשירים שבדרך כלל לא הייתם יכולים לחבר בעזרת בלוטות', כמו לדוגמה ה-PlayStation 5. כמובן שכאשר אתם לא רוצים את החוויה המושלמת למשחקי אקשן ואתם סתם רוצים להקשיב למוזיקה בדרכים, אתם יכולים לחבר את האוזניות בעזרת בלוטות'. אגב, גם כשאתם כן מחוברים בעזרת בלוטות', אתם עדיין יכולים להפעיל את מצב הגיימינג שיש לאוזניות וזה יפחית את ההשהייה אך לא בצורה טובה כמו עם ה-Lightspeed.

Logitech G Fits – התאמה מושלמת לכל אוזן

מה שממש מבדיל את ה-Logitech G Fits משאר האוזניות בשוק, זה שהן עשויות על ידי חברת בת של לוג'יטק בשם Ultimate Ears, שמביאים איתם את הטכנולוגיה העתידנית של עיצוב האוזניות לאוזניים שלכם בעזרת אור. ברגע שאתם מכניסים את ה-G Fits אל האוזניים שלכם, בלחיצת כפתור יופעלו האורות בתוך האוזניות אשר יגרמו לחלק שבתוך האוזן להתקשות וליצור התאמה מושלמת לאוזן שלכם.

מבחינת סינון רעשים, שהפך לפיצ'ר שהוא כמעט חובה בכל אוזניות TWS, דווקא פה לא תמצאו סינון רעשים אקטיבי (ANC), אך מאחר והם מתאימות את עצמן בצורה כה מושלמת לאוזניים שלכם יש להן אטימה פסיבית מלאה. בנוסף, אם תרצו, האור שמעצב את האוזניות לאוזניים שלכם גם יכול לשמש בתור תאורת RGB לאפקטים מגניבים.

Logitech G Fits in case

חיי הסוללה של האוזניות על פי לוג'יטק, הם כ-10 שעות לטעינה עם 12 שעות נוספות בתוך מארז הטעינה שלהן כשמשתמשים בבלוטות'. לעומת זאת, כאשר תבחור בחיבור Lightspeed, חיי הסוללה יורדים משמעותית ל-7 שעות בטעינה ועוד 8 שעות עם המארז.

על פי הנתונים של Logitech האוזניות בנויות עם דרייברים של 10 מ"מ ש-"מעניקים צליל חם ומדויק עם באס עמוק ופאנצ'י" יחד עם שני מקרופונים beamforming בכל אוזניה לקול נקי יותר. את אוזניות ה-Logitech G Fits ניתן יהיה לרכוש בשני צבעים – שחור ולבן, אך נכון לזמן כתיבת הכתבה לא ידוע מתי יושקו בארץ ומה יהיה מחירן.