אסוס (ASUS) הכריזה על ה-ROG Cetra True Wireless, אוזניות ה-TWS האלחוטיות הראשונות אי פעם של החברה המגיעות ממותג הגיימינג ROG (או Republic of Gamers). האוזניות מציעות סינון רעשים אקטיבי היברידי (ANC), זמן שיהוי נמוך עבור משחקים, יחד עם סראונד וירטואלי המדמה 7.1 ערוצים דרך תוכנת ה-Armoury Crate וזמן סוללה של עד 27 שעות.

אוזניות ה-Asus Cetra TWS חוברות לאוזניות ממותג Cetra המוכוונות לגיימרים, בעוד שהדגם החדש מגיע עם עמידות למים בתקן IPX4 ומיועד בעיקר לגיימרים בסלולר בעזרת טכנולוגיה שמעניקה זמן שיהוי נמוך במיוחד בחיבור אלחוטי וסינון רעשים היברידי המאפשר להמשיך ולשחק ללא הפרעות חיצוניות אפילו בסביבות רועשות.

ROG Cetra True Wireless

האוזניות החדשות מגיעות עם דרייברי ASUS Essence בגודל 10 מ”מ על מנת לספק שמע באיכות גבוהה, וכמובן תוכלו למצוא באוזניות ה-Cetra TWS תאורת RGB צבעונית בצידי האוזניות ובלוגו ROG במארז הטעינה, תוכלו לשלוט בתאורה באמצעות אפליקציית ה-Armoury Crate של ASUS.

אוזניות ה-Cetra TWS יציעו עד 5.5 שעות שימוש בטעינה בודדת ועוד 21.5 שעות יחד עם מארז הטעינה שלהן, אם אתם לא משתמשים בסינון הרעשים, הפעלת סינון הרעשים תוריד את זמן השימוש ל-4.8 ו-17 שעות, בהתאמה.

ROG Cetra True Wireless In case

את מארז הטעינה תוכלו להטעין באמצעות חיבור USB-C מובנה או בטעינת Qi אלחוטית, בעוד הן תומכות בטעינה מהירה המספקת 90 דקות שימוש בטעינה של 10 דקות בלבד.

עדיין לא ידוע לנו מה צפי ההגעה ומה אזור המחיר של אוזניות ה-ROG Cetra True Wireless החדשות בישראל, אבל אנחנו מבטיחים להמשיך ולעדכן.

רוצים עוד תוכן טכנולוגיה? אל תשכחו להתחבר אלינו ברשתות החברתיות ובערוץ היוטיוב שלנו, כדי לקבל ישר אליכם את כל החדשות!