ה-Fixture S1 יאפשר לכם לא לוותר על ה-Pro controller כשאתם משחקים במצב נייד על הספה, ברכבת או סתם באיזו מדשאה יפה. הוא אמנם נוח להתקנה אך השימוש בו מכביד על הידיים בשל חלוקת משקל לא טובה. לפחות יש לו קייס איכותי בעל יכולת אכסון מרשימה שייתן לכם נשיאה בטוחה בדרכים.


כשחקן סוויץ' נלהב, אני אוהב מדי פעם להתחדש באביזר מגניב חדש לקונסולה הזו. הפעם ניסיתי את ה-Fixture S1, התקן שמתלבש על ה-Pro controller המעולה של ה-Nintendo Switch ומאפשר לשחק עם השלט במצב נייד, בכל מקום.

נוח להתקנה ולהתאמה

את ה-Fixture S1 תוכלו לחבר בקלות למסך הסוויץ' שלכם ולשלט הפרו. חלקו העליון של ההתקן מושחל דרך תעלות הג'ויקונים של המסך בלחץ שמספיק לתת לסוויץ' אחיזה טובה ולא לזוז אפילו מילימטר מצד אחד, ומצד שני אין צורך בהפעלת כוח על מנת להתקין ולשחרר אותו.

חלקו התחתון של ההתקן מתלבש על שלט הפרו, ומשאיר את האפשרות לחבר את השלט למטען תוך כדי שימוש, ואינו חוסם את כפתור הסנכרון. ההתקנה פשוטה למדי והאחיזה בשלט טובה, אולם הסרת ה-Fixture S1 מהשלט נעשית מעט יותר בקושי. הפלסטיק מרגיש קשיח ואיכותי, אך עדיין הייתי מעדיף להפעיל כמות קטנה יותר של כוח בעת ההסרה.

מרגע שהסוויץ' והשלט מחוברים להתקן, ניתן לשחק עם גובה וזווית המסך ולהתאים את תצורת השימוש לצרכים שלכם. לשם כך יש שני צירים נפרדים שניתן למקם כרצונכם. הצירים מוחזקים היטב ולא ישנו את הזוויות שלהם בקלות, כך שתוכלו ליהנות מזמן רב של שימוש בלי שתצטרכו לתקן כל רגע את התצורה.

פיזור משקל לקוי, אבל ראיתם את הקייס?

השימוש ב-Fixture S1 לא מאוד נוח, ויש להתרגל אליו. תצורת ההתקן גורמת לכך שגם המשקל של הסוויץ' וגם המשקל של השלט מתרכזים באותה נקודה, וזה מרגיש כבד ומגושם בידיים. התעייפתי די מהר כל פעם ששיחקתי יחד עם הגריפ הזה, שאמנם מאפשר לי את הנוחות של שלט הפרו אך לא מפזר את המשקל בצורה אחידה יותר, כמו שה-Satisfye ZenGrip Pro עושה.

חוסר האיזון הזה הוא החיסרון הגדול של ה-Fixture S1, אולם זה בהחלט עשוי להיות חוויה סובייקטיבית. הניידות והקומפקטיות שלו נותנים פייט לחיסרון הזה, אך בעיניי זה קרב די צמוד, ואולי אף מכור מראש. אולם, אם אתם פשוט לא יכולים בלי שלט הפרו שלכם בדרכים, בוודאי תשמחו גם לשמוע על נרתיק הנשיאה שמגיע עם הגריפ.

ראשית אציין שלא חייבים לרכוש את הגריפ יחד עם נרתיק הנשיאה, אך אם כבר החלטתם לקנות אחד, למה לא לעשות זאת כבאנדל? נרתיק הנשיאה קשיח מבחוץ ומרגיש איכותי למדי. יש לו ידית נשיאה ומקום לאכסן את שלט הפרו שעליו כבר מותקן ה-Fixture S1 יחד עם מסך הסוויץ'.

רוצים להביא אקסטרה משחקים? אין בעיה! בנרתיק יש מקום לעד עשרה כרטיסי משחק נוספים, כמו גם כיס פנימי בו ניתן לאכסן בבטחה את הג'ויקונים שלכם וכבלים למיניהם. העובדה שהוא יכול להכיל כל כך הרבה הופכת את נרתיק הנשיאה לקצת מגושם, ולא פשוט להשחיל אותו לתיק, אבל מעבר לכך זה אחלה של פתרון אחסון ונשיאה.

ה-Fixture S1 אולי לא האביזר החביב עליי ל-Nintendo Switch, אבל מי שלא יכול להיפרד מה-Pro controller ומוותר על משחק בנסיעות או סתם מחוץ לבית בגלל זה ימצא כאן אביזר איכותי וקל לתפעול.

גריפ ונרתיק Fixture S1 סופקו על ידי Fixture Gaming.