Little Witch in the Woods – טריילר חדש למשחק החמוד ביותר שתראו

קשה להגיד לא ל-RPG בניחוח קלאסי (אלא אם הוא גרוע, ואז זה קל), ואחד כזה יגיע אלינו בקרוב: Little Witch in the Woods, משחק אינדי חדש שיעסוק בקורותיה של מכשפה צעירה, ויש אף טריילר חדש ש… יקסים אתכם (הבנתם? "יקסים"? "קסם"? *סטגדיש*).

במשחק אתם מגלמים את אלי (Eliie), צעירה בעידן פוסט אפוקליפטי שורץ זומבים… אה, סורי, לא אלי הנכונה. אלי הזאת היא מכשפה באקדמיה למכשפות שמזכירה קצת את סדרת האנימה Little Witch Academia (חפשו בנטפליקס, ממליץ) שצריכה צריכה לעבור התמחות בבית של מכשפה מנוסה כדי לסיים את חוק לימודיה. אולם, כשהיא מגיעה למחוז חפצה בכפר קטן, מוצאת אלי בית בלוי ולא מאוד מרשים (היא בטח ציפתה לבית שעשוי מממתקים).

על אלי להתמודד עם חייה החדשים-אך-זמניים שם בכפר כדי לקבל ציון עובר ולשם כך תצטרכו להכין שיקויים, להתיידד עם בעלי חיים שונים ועם אנשי הכפר, לאסוף צמחים מכל מיני זנים, לבקר באיזורים השונים בכפר ולפתח אותו, וגם… הממ… "להכיר את הפרטנר הקבוע שלכם לכל החיים". בטריילר החדש תוכלו לראות דברים שטרם נראו בטריילר החשיפה שיצא לפני שמונה חודשים, כגון איזורים נוספים שתוכלו לחקור ברחבי הכפר, התעמקות בשעות הלילה (המהפנטות) ותושבים נוספים עמם תתיידדו בכפר.

Little Witch in the Woods
Little Witch in the Woods

סטודיו Sunny Side Up הקנדי אחראי על פיתוח המשחק, ולא ברור אם מדובר למעשה באיטרציה של משחק אחר של הסטודיו שהוכרז לפני שנתיים ומאז לא שמענו עליו מילה, Witch's Nightmare, משחק שגם בו מככבת מכשפה בשם אלי. מעבר לפרט זה, לא נראה כי יש דמיון בין השניים ואפשר לומר ש-Little Witch in the Woods נראה יותר טוב.

נמשיך לעקוב אחרי המשחק, בתקווה שייצא בקרוב, נכון לעכשיו הוא צפוי לצאת לספריית Steam בשנת 2021 בתאריך לא ידוע. על פי המפתחים יש בתכנון גם גרסאות ל- PlayStation 4 ול-Nintendo Switch, אך זה טרם אושר רשמית.