Animal Crossing: New Horizons – פרטים על עדכון הקיץ הקרב

Animal Crossing: New Horizons יצא במרץ האחרון וכבש את העולם בסערה, כולל אותנו.

כמו שאתם בוודאי זוכרים, המשחק יצא ישירות לתקופת הסגר של הקורונה, כנראה התקופה המושלמת לשחרר משחק כל כך מצופה, וזה לחלוטין השתלם לחבר'ה ב-Nintendo.

למרות היותו משחק בלעדי ל-Nintendo Switch, המשחק Animal Crossing: New Horizons מדורג כמשחק הנמכר ביותר השנה, מלבד Call of Duty: Modern Warfare.

רק מספר ימים לאחר ההשקה שלו הוא כבר הכניס יותר כסף מכל כותרי Animal Crossing יחדיו, ואפילו הכפיל את המכירות של ה-Nintendo Switch בהשוואה לאותו החודש בשנה שעברה.

ביום שישי הקרוב, המשחק יקבל עידכון חינמי גדול. עידכון הקיץ יוסיף פיצ'רים רבים כמו היכולת לשחות ולצלול באוקיינוס, לאסוף צמחים ויצורים תת מימיים למוזיאון, וגם מפגש חדש עם דמות בשם פסקל, שיתן לשחקנים אפשרויות יצירה חדשות לגמרי.

כדי להיות מסוגלים לצלול, השחקנים יצטרכו לקנות בחנות Nook's Cranny בגד ים, כשבכל יום יוצע בחנות עיצוב אחר. אבל זה לא הכל – כבר בטריילר החשיפה הוכרז שבאוגוסט יגיע החלק השני של עידכון הקיץ.

Animal Crossing new horizons- new critters

כמות העידכונים והאיוונטים שהמשחק מקבל בתקופה הקצרה מאז יציאתו מדהימה, על אחת כמה וכמה כשמבינים שבזמן הזה מפתחי המשחק עובדים מהבית.

זה עדיין לא מנע מהם לשחרר את אירוע Bunny day המקביל לחג הפסחא, יום הטבע, יום מאי, יום המוזיאונים הבינלאומי, ועוד מספר אירועים קטנים יותר כמו תחרויות דיג או תפיסת חרקים.

במידה ואתם עדיין מתלבטים אם לקנות את המשחק, אתם מוזמנים להיעזר בביקורת שפירסמנו.