אחת ההכרזות שהכי הפתיעו אותי לטובה בפרזנטציה האחרונה של Microsoft הייתה ההכרזה על Scarlet Nexus, משחק שנראה כי הוא משלב כמה מהדברים שאני הכי אוהב במשחקים: אקשן חסר מעצורים כמו בסדרת Devil May Cry, עיצוב אויבים מיוחד סטייל The Last of Us וכמובן, סגנון אנימה צעקני ומושך את העין.

המשחק Scarlet Nexus הינו משחק אקשן-תפקידים בו תשחקו את יואיטו סומרגי (Yuito Sumeragi), חמוש בחרב חדה וביכולות פסיכו-קינטיות שיגרמו לאויבים לחגור חגורות בטיחות לפני המפגש. במשחק תחקרו את העיר העתידנית ניו הימוקה (New Himuka) במציאות בה התגלה הורמון על חושי במוח האדם המאפשר לאנשים לפתח יכולות שמעבר לתפיסתנו.

אין טוב בלא רע, ובמקביל לתקופה חדשה וזוהרת אליה הגיעה האנושות, מוטנטים הנקראים "אחרים" (Others) נוחתים מהשמים ומעוניינים במוח האדם המשודרג להפליא. למרבה הנוחות, האחרים חסינים לנשקים קונבנציונליים ולכן רק האנשים ששולטים בכוחות על חושיים גדולים יכולים לרתום את כוחותיהם אלו כדי לפגוע בהם. אנשים אלו מגויסים ל"כוח דיכוי האחרים" (the Other Suppression Force) ומהווים את קו ההגנה האחרון של האנושות.

Scarlet Nexus

הסביבה תהיה חלק חשוב במשחקיות, ותוכלו להשתמש בה כדי לשבור ולהשליך חפצים על היצורים הנאלחים בעזרת היכולות הפסיכו-קינטיות שלכם. על פי הנראה בטריילר, תוכלו להכות באחרים בעזרת מגוון פריטי סביבה, כגון קורות ורכבים; מערכת הקרב נראית מעולה, היא מהירה, היא מגוונת והיא זועקת "שחק בי!". "Scarlet Nexus מכוון לשנות את הדרך בה שחקנים רואים J-RPG", אומר סטפן אקאנה (Stephen Akana), מנהל מותג בכיר בחברת Bandai Namco (מפתחת המשחק), "בעזרת אסטטיקה עתידנית עוצמתית בד בבד עם מערכת קרב יעילה המאזנת אקשן בקצב מהיר עם תכנון אסטרטגי".

בנימה אישית, אני די אוהב את המפתחת Bandai Namco; למרות שכבר היו פעמים בהם נחלתי אכזבה מהם, ממשחקים אחרים שלהם בהם שיחקתי דווקא נהניתי מאוד. אני מעלה כאן את תקוותי הכנה ש- Scarlet Nexus יספק את הסחורה שהוא מציג בטריילר הנהדר והצבעוני הזה, ומצפה לשחק בו לכשיצא.

אם אתם מחכים כמוני ל- Scarlet Nexus, הוא יהיה זמין על PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X וכן על מחשב. תאריך היציאה טרם ידוע, אך ייתכן ונראה אותו עם יציאת קונסולות הדור הבא, בדומה למשחקים אחרים.