לפני מספר חודשים הוכרז המשחק Scarlet Nexus בטריילר מגניב שנתן לנו טעימה קטנה ומרתקת מהמשחק, והציג לנו את יואיטו (Yuito), הגיבור של המשחק. בטריילר TGS 2020 נחשפה דמות חדשה אותה תוכלו לשחק, קאסאנה ראנדול (Kasane Randall).

לפני שנדבר מעט על קאסאנה, אזכיר לכם בחצי מילה על המציאות של Scarlet Nexus. בעולם של המשחק, אנשים מסויימים פיתחו יכולות פסיכו-קינטיות על אנושיות. במקביל, העולם חווה פלישה של מוטנטים הנקראים "האחרים" (The Others) שמעוניינים במוחות המפותחים הללו, יאמי.

יואיטו הוא חלק מכוח של אנשים עם יכולות פסיכו-קינטיות חזקות שמטרתו היא להגן על האנשים ולהיות החזית לדיכוי האחרים, וניחן בכישורי חרב מרשימים כמו גם יכולות פסיכו-קינטיות שמאפשרות לו להשליך על האויבים שלו כמעט כל מה שלא זז.

אליו מצטרפת קאסאנה, יתומה שאיבדה את הוריה באחת מהפשיטות של האחרים ואומצה על ידי משפחת רנדול בעלת הכוח וההשפעה. כמו יואיטו, גם לקאסאנה יש יכולות קרב מרשימות וגם היא חלק מאותו כוח לדיכוי האחרים. בשונה ממשחקים אחרים בסגנון, תוכלו לבחור לשחק בקו העלילה של קאסאנה כבר מההתחלה. יתר על כן, על מנת להבין את הסיפור המלא של Scarlet Nexus תצטרכו לשחק את המשחק משתי נקודות המבט, של יואיטו ושל קאסאנה.

Scarlet Nexus

כפי שזה מוצג בטריילר השותפות ביניהם תעמוד למבחן ויתרחש ביניהם קרב אינטנסיבי מתישהו במהלך המשחק, ומעניין יהיה לראות מה הוביל לכך, משתי נקודות מבט. בנוסף, שודר דמו של המשחק בו נראו קטעי משחקיות של יואיטו ויותר מאוחר את הבחירה בקאסאנה. המשחקיות נראית מהירה וקצבית כצפוי, עם אויבים מוזרים וגרוטסקיים להחריד. ונראה שמעבר ליכולות של הדמויות השחיקות נוכל להשתמש ביכולות סיוע של דמויות המשנה במהלך קרבות.

ל-Scarlet Nexus אין כרגע תאריך יציאה, אך כאשר ייצא הוא יהיה זמין על PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X|S ועל המחשב האישי.