כפי שכבר סיפרנו לכם, כחלק משהותנו ב- Hearthstone Summit 2020 נחשפנו למקצוע חדש, צייד השדים (Demon Hunter), ואפילו דיברנו עם חלק מהמפתחים על כל מה שחדש במשחק. לכבוד יציאתו ב-7 באפריל, הוכרז על Demon Hunter Prologue שבו תוכלו להשתתף החל מהיום, ולזכות בטעימה מוקדמת לפני היציאה הרשמית.

ראשית, חשוב לציין שהקמפיין של Demon Hunter prologue חינמי לגמרי לכל השחקנים. הקמפיין מורכב מארבע משימות לשחקן יחיד המגוללות סיפורים קצרים במתארים כיצד הפך אילידאן סטורמרייג' (Illidan Stormrage) לצייד שדים.

זו תהיה הזדמנות מעולה להתנסות בסגנון המשחק החדש של צייד השדים, עם ערך מוסף של התעמקות בסיפור שמסביב שיאפשר נחיתה רכה יותר לתוך ההרחבה. כאשר תשלימו את הקמפיין, תקבלו שלל מגוון של דברים שיכניסו אתכם לעניינים של ציידי השדים ב-Heartstone ובראש ובראשונה, תפתחו את האפשרות לשחק עם מקצוע זה.

בנוסף, תקבלו את אילידאן כדמות גיבור, 30 קלפים במתנה כאשר 10 מהם הינם קלפי בסיס עבור חפיסת צייד שדים ו-20 מהם מהווים סט חניכה עבור המקצוע החדש. כמו כן, תקבלו דק Demon Hunter התחלתי ומוכן למשחק, אך עליכם לזכור להשאיר מקום ריק ברשימת החפיסות שלכם כדי שתוכלו לקבל אותו.

 Hearthstone demon hunter prologue

למקרה ששכחתם, באותו יום שצייד השדים מגיע רשמית למשחק מתחילה גם הרחבה חדשה, Ashes of Outland, המתרחשת בעולם מלא הרס ומלחמות שהוצג לראשונה בהרחבת World of Warcraft®: The Burning Crusade. כמו כן, החל מהעונה הזו יחלו שינויים בשיטת הניקוד של השחקנים, זאת מבלי לפגוע (לאורך זמן) בשחקנים החזקים ולתת למשתתפים חדשים כניסה יותר קלילה למשחק.

Demon Hunter Prologe כבר באוויר ותוכלו להתחיל לשחק בו כבר עכשיו ולהחליט אם בא לכם לנסות את המקצוע החדש גם במשחק עצמו החל מה-7 באפריל. הפרולוג זמין למחשב, אנדרואיד ו-iOS.