מומחית התצוגה MMD אשר מחזיקה בזכויות הבלעדיות לשיווק ומכירה של צגי המותג Philips וגם שותפה שיווקית עם מסכי AOC הכריזה על מתן חסות לנבחרת הגיימינג של G2 Esport, מארגוני הגיימינג המוכרים והמצליחים בעולם. אחד המוצרים מוכווני הגיימינג שלהם הוא בעצם סדרת מסכים העונה לשם Momentum ומיועד לגיימינג קונסולות.

Get in the moment
מסך מסדרת מומנטום – 4K HDR display with Ambiglow 436M6VBPAB/27

על מנת לסבר את האוזן, אסביר כי סדרת Momentum מתמקדת במסכים עם טכנולוגיות מתקדמות שנותנות חווית משחק משופרת בקונסולות. בין השאר, הם מציעים טכנולוגיות שממזערות לאגים של קלט, מציעות זמן תגובה מהיר וכן מגבירות את האימרסיביות בעזרת התצוגה המבוססת על שילוב של טכנולוגית 4K וטכנולוגית VESA DisplayHDRTM 1000.

מועדון G2 Esports יוסד בשנת 2013 על ידי קרלוס "ocelote" רודריגז ומשתף פעולה עם שמות גדולים בתעשייה, כגון Logitech, Aorus ו – AOC. המועדון זכה מאז הקמתו ב-94 פרסים התחרויות Esport שונות ובכותרים מגוונים.

"בזמן המשחק, בין אם מדובר בתחרות אונליין או במשחק של שחקן יחיד, תמיד נרצה לקבל את החוויה החלקה והטובה ביותר", אומר קרלוס "ocelote" רודריגז, אך ממשיך ומכריז כי: "שלא ישחקו אתכם משחקים- גיימרים מקצועיים לא רק רוצים שהכל ירוץ חלק, אלא גם שהכל ייראה מדהים. המסכים של פיליפס שמים דגש על חדשנות, וכך גם אנחנו. ברוכים הבאים לצוות". 

כאמור, גם MMD הופכת להיות שותפה בעשייה, והם יוצאים במערכה לכבוש את סצנת משחקי הקונסולות, וכרגע ההתמקדות תהיה בצוותי ה- Racing וה- Rocket League של G2. למקרה ולא יצא לכם לעקוב, במהלך שנת 2019 צוות Rocket Leauge של מועדון G2 הגיע לגמר DreamHack מונטריאול, וכן לגמר Rocket League Championship Series Season 7, מה שמראה על התמדה יפה בטופ.

צוות G2 Esport בגמר DreamHack מונטריאול; נלקח מהאתר של G2

מנהל השיווק של MMD, סטפן סומר, בירך את הצעד: "אנחנו גאים לאחד כוחות עם G2 כדי להפוך את עולם הגיימינג לקונסולות למרגש יותר מאי פעם, וכדי לסייע ולתמוך בקהילת ה- esport. חברי צוות ה- Rocket League של G2 עבדו קשה מאוד כדי להגיע למקום שבו הם נמצאים היום, והם נרגשים במיוחד לראות לאן שיתוף הפעולה הזה יביא אותם ב-2020, עכשיו כשיש להם את תמיכתנו."

הוא מרחיב ואומר כי: "ציידנו את מתקני האימון של כל צוותי G2 במסכים ייעודיים למשחקי קונסולות, מה שאומר שאנו ממש מעצימים את יכולות המשחק שלהם, במיוחד בצוות Rocket League. שיתוף הפעולה בינינו מעניק לנו יכולת להבין מה באמת חשוב לשחקנים מקצועיים במסך שלהם, ואת התובנות הללו נשלב במוצרי הקונסולות העתידיים שלנו לעולמות הגיימינג".

קרדיט לתמונה הראשית: יח"צ MMD