ההרחבה הרביעית למשחק הקלפים הדיגיטלי, המוצלח והחינמי מעולמו של ה-Witcher זמין כעת למשחק, ומעלה את אופיר, הממלכה המסתורית על המפה. אז מה חדש בהרחבת Merchants of Ofir? מה הביאו הפעם CD PROJEKT RED לשולחן הגוונט?

אם ממלכת אופיר לא מוכרת לכם, זה כנראה כי טרם שיחקתם בהרחבת Hearts of Stone של The Witcher 3 (למה אתם מחכים? לכו לשחק ותחזרו, הכתבה תחכה לכם). הממלכה אפופת מסתורין ואקזוטית מאוד, ועיצוב הקלפים בהחלט לקח את זה בחשבון. ההרחבה כוללת מעל 70 קלפים בעיצוב תמטי של אופיר, חלקם קלפים נייטרלים לשימוש בכל הצבאות, וחלקן ספציפיות רק למחלקות מסוימות.

בהרחבת Merchants of Ofir נחשף לסוג קלפים מיוחד וחדש שנקרא "תחבולה" (stratagems). כאשר קלף מסוג זה נמצא בחפיסת הקלפים הוא מעניק בונוס מיוחד כאשר הוא השחקן הראשון בקרב. בנוסף, ההרחבה מציגה קלפי תרחישים (scenarios), קלפים מסוג חפץ קסום (Artifact) שמתפתחים לפי הפעולות בהן נוקט השחקן.

לכבוד השקת ההרחבה, כל מי שיתחבר ל- GWENT לפני השעה 12:59 בתאריך 16.12.2019 יקבל חבית ללא עלות, המכילה חמישה קלפים מההרחבה החדשה. כמו כן, בחנות המשחק ישנן הצעות לזמן מוגבל המציעות חביות, קלפים ועיטורים יחודיים להרחבה.

הרחבת Merchants of Ofir זמינה כבר עכשיו למשחק GWENT, וכרגע ניתן לשחק רק דרך מחשב ו- iOs. ההרחבה תהיה כלולה גם בגרסת האנדרואיד שעתידה לצאת ברבעון הראשון של 2020.