חברת המשחקים נינטנדו שיחררה טריילר מדובב למשחק המצופה Luigi's Mansion 3 שיצא מחר, בליל כל הקדושים. המשחק יצא כמובן באופן אקסלוסיבי ל-Nintendo Switch ובו אנו נכנסים לנעליו של לואיג'י, אחיו של מריו שמבקר במלון רדוף עם חבריו ואחיו. לאחר שהחברים שלו נחטפים באופן מסתורי, והוא חייב לחפש אותם תוך כדי שהוא לוכד את הרוחות שהוא נתקל בהן בדרך ופותר חידות. את הדמו שיחקנו עוד בתערוכת גיימרסקום השנה, והתרשמנו ממנו מאוד. הן מבחינת האנימציה של לואיג'י עצמו, והן בחידות המאתגרות אך הוגנות שבו.

בטריילר הנוכחי אנו רואים את שני המצבים של קונסולת המשחקים: הנייחת והניידת. בתחילת הטריילר הילד משחק בעצמו בטלוויזיה, אך כאשר יש הפסקת חשמל האם מצטרפת למשחק. בשלב זה אנו רואים את לואיג'י ושיבוט הג'לי של גואיג'י (Gooigi), נלחמים ברוחות, דבר שמתאפשר במצב של שני שחקנים. זוהי רק דוגמא קטנה למצבי המשחקיות של Luigi's Mansion 3, שכן במשחק המלא תוכלו לשחק עד 8 שחקנים בו זמנית. אך זהו לא הדבר היחיד שג'ואיג'י יכול לעשות- הוא גם עוזר לפתור חידות ולגלות חדרים חדשים.

בנוסף לכך, בטריילר ראינו את המשחקיות שמתמקדת בהבסת אויבים באמצעות שימוש בפנס ושואב אבק. באמצעות הפנס שלו, לואיג'י יכול לשחרר הבזקים שמסנוורים את הרוחות שמולו ולהמם אותן. אחרי שהממתם אותן, ניתן לשאוב את הרוחות לתוך שואב האבק של לואיג'י.

אגב, זהו הטריילר המדובב הראשון למשחק שנינטדו ישראל שיחררו, כאשר הטריילר המדובב הראשון היה לקראת יציאת קונסולה עצמה בישראל. אנחנו בטוחים שהוא לא האחרון שיצא, עכשיו שנינטנדו התבססה בישראל ופתחה חנות בדיזינגוף סנטר.

Luigi's Mansion 3 יצא מחר, 31 באוקטובר ל-Nintendo Switch ול-Switch Lite. אנחנו כבר מחכים להיכנס לנעליו של לואיג'י ולחקור את הבית הרדוף, שאם לשפוט לפי הטריילר והדמו – נראה מסתורי ומפחיד.